Sprijina sanatatea inimii, cu o doză zilnică de ulei de krill

Sprijina sanatatea inimii, cu o doză zilnică de ulei de krill

Sprijina sanatatea inimii, cu o doză zilnică de ulei de krill.

Pentru a trăi viața la întregul potențial, aveți nevoie pentru a menține și a proteja sanatatea inimii.

Dieta tipica Americana este o reteta pentru toate tipurile de probleme de sănătate. Aceasta include mai multe probleme legate de inima, cum ar fi colesterolul ridicat si hipertensiunea arteriala. De fapt, bolile de inima sunt principala cauza de mortalitate in Statele Unite. Deci, cum puteți păstra propria inima sanatoasa? Începeți cu o dieta sanatoasa si cu suplimente care trebuie.

Ajută la prevenirea și tratarea epidemiei de boli cardiovasculare.

Studiile au arătat că un mare beneficiu de acizi grași omega-3 este faptul că scad mai mulți factori de risc care duc la un plus de boli. In bolile cardiovasculare, acestea sunt legate de scaderea nivelului de colesterol bun si cresterea nivelului de trigliceride nesanatoase, precum și scăderea tensiunii arteriale și cresterea riscului de infarct. Ulei de krill este bogat în omega-3, care sunt usor de absorbit de corpul uman. Acest lucru înseamnă că ei pot ajunge să lucreze în protejarea și repararea sistemului cardiovascular.

Contribuie la normalizarea nivelului de zahar din sange.

Știința este la inceput, dar unele cercetări sugerează că, datorită capacității sale de a afecta în mod pozitiv nivelul zahărului din sânge, ulei de krill ar putea juca un rol în normalizarea dezechilibrelor de zahăr din sânge. Un studiu mic, recent a constatat ca pacientii care au luat 1-1,5 grame de ulei de krill vazut nivelul de zahar din sange scadea cu 6,3 la sută - de două ori la fel de mult ca și cei care au luat 3 grame de ulei de pește. Un alt studiu din 2013 pe 2200 de oameni au urmat timp de 19 ani, a constatat că cei cu cele mai ridicate niveluri sanguine de EPA / DHA au avut un risc de 33 la suta mai mic de a avea diabet zaharat.

Mai bun decât uleiul de pește pentru sanatatea inimii.

Conform The Thrill of Krill „O serie de studii au descoperit uleiul de krill a fi mult mai eficient decât uleiul de pește, la reducerea nivelurilor sanguine ale trigliceridelor, colesterolului total și LDL-colesterol.“ EPA și DHA - doi acizi grași de omega-3 din ulei de krill - au fost mult timp dovedit pentru a scădea tensiunea arterială, pentru a preveni coagularea și ritmul cardiac anormal și riscul de atac de cord fatal. Dar pentru îmbunătățirea colesterolului și a trigliceridelor în scădere, cercetarile sugereaza ca ulei de krill are un avantaj față de uleiul de pește. Un studiu de 12 saptamani, publicat in revista Medicina Alternativa Opinii pe un numar de 120 de persoane cu nivel ridicat de colesterol și trigliceride ridicate și care au primit 1 gram de ulei de krill pe zi a avut de două ori reducerea colesterolului total decât cei care au luat 3 grame de ulei de peste. Grupul cu ulei de krill a avut, de asemenea, o scadere a nivelului de colesterol rau și trigliceride, în timp ce grupul cu ulei de pește nu a avut nici o schimbare semnificativă.

Daca luati o doză zilnică de ulei de krill, puteți să vă păstrați inima fericita, împreună cu multe alte beneficii de sănătate.

Referințe

http://thethrillofkrill.com

http://www.altmedrev.com/publications/9/4/420.pdf

https://www.dailynutra.com/blog/healthy-heart-krill-oil/

Scrie un comentariu

Mergi