Vitamina D, surse, deficit, beneficii, sanatate pentru piele, par si unghii

Vitamina D, surse, deficit, beneficii, sanatate pentru piele, par si unghii

Vitamina D, surse, deficit, beneficii, sanatate pentru piele, par si unghii

Ce este vitamina D?

Vitamina D face parte din grupul de grăsimilor solubile care ajută la absorbția de calciu și fosfat de către intestin.

Spre deosebire de alte vitamine, nu trebuie să luăm vitamina D din alimente. Principala sursă de vitamina D este realizată de corpul nostru cu ajutorul luminii solare. Corpul nostru poate sintetiza vitamina D cu o expunere adecvată la soare.

Oamenii care sunt expuși la cantități normale de lumină solară nu au nevoie de suplimente de vitamina D, deoarece lumina solară promovează suficiența sintezei vitaminei D în organism.

Există 5 forme de vitamina D și colectiv, acestea sunt cunoscute ca si calciferol.

Vitamina D1 este un compus molecular de ergocalciferol cu ​​lumisterol.

Vitamina D2 este fabricată din ergosterol. Este produsă în nevertebrate, ciuperci și plante ca răspuns la lumina soarelui. Oamenii și alte vertebrate nu produc vitamina D2.

Vitamina D3 se face în piele atunci când 7 dehyrocholestrolul reacționează cu lumina ultravioletă. Un om necesită o expunere la soare de 10 până la 15 minute cel puțin de două ori pe săptămână pe față, pe brațe și pe spate fără protecție la soare, cu un indice UV mai mare de 3 ori pentru cantități adecvate de sinteză a vitaminei D3.

Vitamina D4 este dihidroegocalciferol.

Vitamina D5 este alcătuită din 7 dehidositosterol.

Din toate acestea, vitaminele D2 și D3 sunt cele mai importante. Deși vitamina D este numită în mod obișnuit o vitamină, nu este în mod esențial o vitamină alimentară, deoarece poate fi sintetizată în cantități adecvate de majoritatea mamiferelor, cu excepția cainilor și a pisicilor. Un compus organic poate fi numit numai vitamina dacă nu poate fi sintetizat în proporții suficiente și trebuie obținut din dieta. Înainte de a intra în beneficiile vitaminei D, examinați cele mai bune surse și simptomele de deficiență.

Surse de vitamina D:

Există 3 moduri de a obține vitamina D: alimente, lumina soarelui și suplimente. Dacă nu primiți suficientă lumină solară sau nu petreceți suficient timp în aer liber, trebuie să luați suplimente pentru a acoperi lipsa vitaminei D. Alimentele care conțin vitamina D3 sunt:

Somon: 230 UI (UI = unitate internațională = 0,025 mg)

Ton: 200 UI

Lapte de soia: 100 IU

Suc de portocale: 100 IU

Lapte cu conținut scăzut de grăsimi: 98 UI

Cereale: 40 UI

Ouă: 25 UI

Brânză elvețiană: 12 UI

Doza recomandată: Persoanele cu vârsta sub 70 de ani trebuie să consume 600 IU de vitamină pe zi, iar persoanele de peste 70 de ani trebuie să aibă 800 UI de vitamina D pe zi.

Simptomele deficitului de vitamina D:

Simptomele de deficit de vitamina D sunt adesea vagi și nespecifice și sunt adesea ratate. Mulți oameni nu au simptome ca atare, doar oboseală și dureri generale. Această deficiență este totuși la fel de perturbatoare pentru organism ca oricare alte funcții de deficit de vitamine. Deficiența este adesea realizată în cazuri severe, cu unele deformări osoase.

Simptome la copii:

Bebelușii cu deficiență severă de vitamina pot avea crampe musculare, dificultăți de convulsii și de respirație. Această problemă se datorează în principal nivelurilor scăzute de calciu.

Copiii cu deficiență severă pot avea oase moi și craniu. "Picioare curbate, este adesea un simptom al deficienței vitaminei D". De asemenea, copiii se pot plânge de dureri osoase și de slăbiciune musculară. Această condiție este cunoscută drept rahitism.

Copii cu deficit de vitamina D au adesea o creștere redusă. Înălțimea este de obicei afectată mai mult decât greutatea. Copiii afectați se confruntă, de asemenea, cu dificultăți la mers.

Copiii cu deficiență de vitamina D pot avea dinti târziu, deoarece dezvoltarea dinților din lapte este afectată.

Iritabilitatea se datorează adesea deficienței vitaminei D.

Ele sunt, de asemenea, predispuse la probleme respiratorii și la infecții. Respiratia poate fi afectata din cauza muschilor toracici slabi.

Când rahitismul devine foarte sever, poate provoca scăderea calciului în sânge.

Deficitul de vitamina D provoacă, de asemenea, cardiomiopatie, slăbiciune a mușchiului cardiac.

Simptome la adulți:

În caz de deficiență severă, ar putea exista, de asemenea, dureri severe și de asemenea, slăbiciune.

Slăbiciunea musculară poate provoca dificultăți la urcarea pe scări sau la ridicarea de la podea sau la un scaun slab.

Oasele se pot simți dureroase până la o presiune moderată.

Oamenii au o fractura la os care provoaca sensibilitate si durere. Durerea osoasă apare și în partea inferioară a spatelui, șoldurile, pelvisul, coapsele și picioarele.

Cauzele de deficit ale vitaminei D:

- Expunerea limitată la lumina soarelui este unul dintre principalele și cele mai frecvente cauze ale deficienței vitaminei D. Corpul nostru produce vitamina D numai dacă este expus la lumina soarelui. Starea se agravea cel mai mult daca nu iesiti deloc din casa.

- Melanina pigmentară reduce capacitatea pielii de a absorbi vitamina D. Astfel, persoanele cu pielea mai închisă sunt expuse riscului de deficiență a vitaminei D, în special persoanele în vârstă cu piele mai închisă.

- Deficitul de vitamina D apare și în cazul în care rinichii nu reușesc să transforme vitamina D în forma sa activă, ca atunci când oamenii îmbătrânesc, rinichii lor sunt mai puțin capabili să transforme vitamina D în forma sa activă.

- Obezitatea afectează de asemenea absorbția vitaminei D. Vitamina D este extrasă din sânge de celulele grase, modificând eliberarea în circulație. Persoanele cu o greutate de indice de masă de peste 30 sau mai mare au adesea nivel scăzut de vitamina D.

- Anumite probleme medicale împiedică absorbția vitaminei D. Cum ar fi boala Crohn, fibroza chistica si boala celiaca pot afecta capacitatea intestinului de a absorbi vitamina din alimentele pe care le consumam.

- Vitamina D joacă un rol semnificativ în multe dintre funcțiile corpului major și în absența unor cantități corecte poate duce la ceea ce ne referim la bolile cu deficit de vitamină D. Probabilitatea de a identifica și de a continua tratamentul cu deficit de vitamină D este foarte scăzută, motiv pentru care, în acest caz, prevenirea este mai bună decât vindecarea.

Cum sa preveniti deficitul de vitamina D:

- Toate femeile însărcinate și cele care alăptează trebuie să ia un supliment zilnic de 10 micrograme de vitamina D zilnic.

- Copiii cu vârsta cuprinsă între 6 luni și 5 ani ar trebui să ia un supliment zilnic de vitamina D sub formă de picături de vitamina D. Mamele care alapteaza de la sân copii ar putea avea nevoie să primească picături care conțin vitamina D dintr-o primă lună, dacă mama lor nu a luat suplimente de vitamina D pe tot parcursul vieții.

- Persoanele în vârstă de 65 ani și peste și care nu sunt expuse prea mult la soare ar trebui să ia suplimente zilnice care conțin 10 micrograme de vitamina D.

- În plus, un medic poate recomanda suplimente de rutină pentru persoanele cu anumite afecțiuni intestinale, renale și hepatice și poate prescrie anumite medicamente pentru persoanele cu piele întunecată.

27 de beneficii ale Vitaminei D

Vitamina D are multe beneficii pentru piele, păr și sănătatea generala. Beneficiile vitaminei D includ următoarele:

Beneficii pentru sănătate ale vitaminei D:

Iată câteva dintre beneficiile administrarii de Vitamina D.

1. Ajută intestinul să absoarbă substanțe nutritive, calciu și fosfor. Aceasta asigură oase puternice și un sistem imunitar sănătos.

2. Vitamina D previne osteomalacia, care provoacă slăbiciune a sistemului muscular și oase fragile. Acesta este predominant în rândul adulților cu deficit de vitamină D.

3. Vitamina D asigură echilibrul calciului în organism și previne artrita.

4. Vitamina D reglează tensiunea arterială și reduce stresul și tensiunea. De asemenea, ameliorează durerile corporale și durerile prin reducerea spasmelor musculare. De asemenea, reduce infecția respiratorie.

5. Vitamina D ajută de asemenea la diferențierea celulelor, ajută la secreția de insulină și ajută la combaterea depresiei.

6. Vitamina D este recomandată în tratamentul mai multor boli. Poate preveni preeclampsia prin îmbunătățirea funcțiilor renale.

7. De asemenea, previne cancerul prin controlul multiplicării anormale a cancerului. 8. Cercetările au arătat că persoanele cu un nivel scăzut de vitamina D au un risc semnificativ mai mic de a dezvolta cancer, comparativ cu persoanele cu un nivel adecvat de vitamina D.

9. Vitamina D optimizează capacitatea corpului nostru de a absorbi alte substanțe nutritive importante din pierderea în greutate, în special de calciu. Dacă organismul nostru nu are calciu, poate duce la o creștere de până la 5 ori a sintezei acizilor grași, o enzimă care convertește calorii în grăsimi. Prin alimentarea organismului cu nutrienți bogați în vitamina D, puteți pierde în greutate până la 60%.

10. Este o modalitate importantă de a arma sistemul imunitar împotriva tulburărilor precum rareala și gripa.

11. Vitamina D îmbunătățește și vederea copiilor. Cateva ore zilnic în aer liber le va ajuta să crească în mod corespunzător functiile oculare și va preveni miopia.

12. De asemenea, reduce riscul de apariție a sclerozei. Scleroza multiplă este mult mai puțin frecventă în apropierea tropicelor, unde există o lumină puternică a soarelui.

13. Vitamina D mentine creierul activ chiar si in etapele ulterioare ale vietii. De asemenea, ajută la menținerea greutății corporale.

14. Reduce severitatea și frecvența simptomelor de astm

15. O formă de vitamină D asigură protecție împotriva daunelor datorită nivelurilor scăzute de radiații.

16. Dozele mari de vitamina D ajută oamenii să se recupereze de la tuberculoză cât mai repede posibil.

17. Vitamina D ajută, de asemenea, la îmbunătățirea clarității mentale. Persoanele care au alimente cu conținut ridicat de vitamina D au capacități superioare de memorie și de procesare a informațiilor decât cele cu nivel redus de Vitamina de la soare. Nivelul scăzut al vitaminei D poate crește riscul atacurilor de inimă și moartea precoce.

Beneficii pentru piele Vitamina D:

Starea pielii dvs este un bun indiciu al sănătății. Vitamina D oferă nu numai o varietate de beneficii pentru sănătate ci și este benefică pentru piele.

18. Vitamina D2 și vitamina D3 sunt cele mai benefice pentru sănătatea pielii.

19. Crema sau suplimentele de vitamina D pot fi eficiente pentru tratamentul psoriazisului.

20. Vitamina D, de asemenea, reparara daune ale pielii, previne infecții care ar putea fi cauzate de leziuni ale pielii și de întinerirea pielii.

21. Una dintre cele mai cunoscute utilizări pentru vitamina D în ceea ce privește pielea este tratamentul său pentru psoriazis. Simptomele psoriazisului includ mâncărime și piele moale, care se pot vindeca prin aplicarea topică a cremei cu vitamina D sau prin administrarea de suplimente de vitamina D.

22. Vitamina D3 conține proprietăți antiinflamatorii puternice care o face eficace pentru tratarea arsurilor, leziunilor cutanate și a vergeturilor. Astfel, vitamina D este adăugată în cea mai mare parte în creme și loțiuni pentru proprietățile sale antiinflamatorii.

23. Antioxidantul prezent în vitamina D previne deteriorarea pielii și îmbătrânirea prematură a pielii atunci când este administrată prin suplimente sau inclusă în regim alimentar. Expunerea adecvată a pielii poate, de asemenea, să ușureze aceste simptome

24. Cercetătorii sunt de părere că vitamina D absorbită prin expunerea limitată la soare ar putea împiedica deteriorarea pielii și arsurile solare prin întărirea pielii. Oponenții acestei teorii susțin că excesul de expunere la soare este probabil cel mai probabil cauza principală a cancerului de piele. Această problemă a provocat un dezacord major în comunitatea științifică. Deci, majoritatea profesioniștilor din domeniul medical sfătuiesc oamenii să limiteze expunerea la soare și să ia suplimente de vitamina D pentru a preveni deficiența de vitamina D.

25. Vitamina D ajută de asemenea la tratarea eczemelor și este un potențial salvator al persoanelor care suferă de rozacee. Enzimele din pielea persoanelor care suferă de rozacee îi pot determina să producă peptide antimicrobiene într-o formă anormală

Vitamina D Beneficii pentru păr:

Unul dintre cele mai bune modalități de a obține o creștere puternică și groasă a părului este să includeți alimente bogate cu vitamina D în dieta dumneavoastră. Beneficiile vitaminei d pentru păr includ următoarele:

26. Lipsa de vitamina D poate provoca, de asemenea, pierderea parului. Vitamina D se găsește în foliculii de păr sănătoși și în general lipsește foliculilor nesănătoși. Vitamina reduce stresul, iar depresia a fost adesea legată de pierderea părului și de diverse alte probleme. Este întotdeauna bine să reduci stresul și să trăiești o viață fericită.

27. Vitamina D este, de asemenea, un precursor al ciclului de creștere a părului. Vitamina D actioneaza asupra keratinocitelor pentru a initia ciclismul foliculilor de par si a stimula cresterea parului. 28. Vitamina D devine convertită la calcidiol când este prezentă în ficat. Aceasta se transformă în rinichi calcitriol, care este o formă de vitamin D activ. Aceasta reglează apoptoza celulară care ajută la reglarea ciclului foliculului de păr. Din punct de vedere tehnic, ciclul foliculului de par merge de la:

Anagen (în creștere) până la

Catagen (retras) până la

Telogen (faza de repaus).

Există, de asemenea, receptori ai vitaminei D în foliculii de păr. Multe procese diferite sunt implicate în formarea de păr noi din folicul și vitamina D joacă un rol major. Receptorii de vitamina D din foliculul de păr trebuie hrăniți în faza de creștere. De aceea, vitamina D și deficiența părului merg împreună. Studiile au arătat, de asemenea, că inhibarea receptorilor de vitamina D poate provoca pierderea părului. Lipsirea organismului în totalitate de vitamina D nu va furniza blocurile necesare necesare pentru creșterea părului. În timp ce deficitul de vitamina D duce la pierderea părului, este posibil ca opusul să nu fie adevărat. Consumul excesiv de vitamina D nu va duce la creșterea părului în sine. Odată ce foliculul de păr moare, acesta nu mai trece prin ciclul menționat mai sus. Foliculul de păr trebuie să fie activ pentru vitamina D pentru a arăta orice ajutor. Astfel, este important să se prevină căderea părului în stadii incipiente. Privind beneficiile vitaminei D, trebuie să ne asigurăm că obținem doze adecvate din soare și din dieta noastră. Luați întotdeauna în considerare un medic înainte de popping pastile, deoarece supradozajul cu vitamina D poate fi dăunător. Luați pastile de vitamina pe sfatul medicului dumneavoastră și bucurați-vă de soare. Stați în formă, rămâneți sănătoși!

 

Referinta: http://www.stylecraze.com/articles/vitamin-d-sources-deficiency-skin-hair-and-health-benefits/

Vezi produs pe site: Vitamina D3 5000 IU - 100 capsule, Pure Nutrition USA

Vezi produs pe site: Vitamina D3 - vegetala, spray picaturi orale, Oemine Franta

Vezi produs pe site: Vitamina D2 naturala 60-180 capsule, Oemine Franta

Vezi produs pe site: Vitamina A si D - 60 capsule, Oemine Franta

Vezi produs pe site: Vitamina D3 picaturi, OrthoVit Belgia

      

Scrie un comentariu

Mergi