7 modalitati de crestere a testosteronului

7 modalitati de crestere a testosteronului

7 modalitati de crestere a testosteronului

7 modalități surprinzătoare de creștere a nivelului de testosteron prin hrănirea glandelor suprarenale

Glandele suprarenale produc mai puțin testosteron decât testiculele. Dar ele încă mai contribuie la nivelul tău de Testosteron. Ele merită să fie apreciate!

Situate pe rinichi, glandele suprarenale produc mai multe tipuri de hormoni. Miezul interior produce hormoni de stres cum ar fi adrenalina. Stratul exterior produce androgeni: familia de steroizi de gen masculin, cum ar fi testosteronul.

Aveți grijă de glandele suprarenale - și vă vor ajuta să vă îngrijiți bine!

Iată câteva modalități ușoare de a vă gândi să vă ajustați dieta pentru a vă susține glandele suprarenale. Multe dintre aceste sfaturi sunt schimbări simple în obiceiurile de alimentație și băuturile de zi cu zi.

1. Consumați alimente bogate în vitamina C.

Vitamina C este excelentă pentru hrănirea glandelor suprarenale. Ajută la reducerea stresului și la reîncărcarea acestora. Alimentele sau fructe cu vitamina C includ portocalele, mandarinele, ardei roșii și galbeni, căpșunile, kiwi, pepeni, fructe sau legume cu frunze verzi și legumele crucifere. Unele dintre aceste produse contin pesticide, deci cel mai bine este să mergeți pe cele Bio sau Organice.

 

2. Evitați zaharurile simple și alimentele procesate.

Acestea includ produse din făină, paste albe și aproape orice în cutie (Mancaruri semi-preparate). Atunci când aceste alimente cresc nivelul dvs. de zahăr din sânge, acestea provoacă suprarenale să lucreze ore suplimentare.

NOTĂ: Excepția este imediat după antrenament sau sport.

3. Evitați mâncarea gatita rapid (Fast Food).

Sunt foarte prelucrate și încărcate cu grăsimi nenaturale, nivel de sare ridicat și toxine grele care stresează suprarenalele.

4. Evitați alimentele inflamatorii.

Acestea includ produse lactate și alimentele fast-food. Mai bine să mâncați alimente care diminuează inflamația, cum ar fi somonul salbatic cares este bogat in Omega 3. Evitați somonul de crescătorie (sau orice alt pește crescute în ferme). Sunt încărcate cu niveluri ridicate de contaminanți. Deoarece sunt hraniti cu cereale si leguminoase, grasimile lor de Omega-3 sunt cu 50% mai putine decat somonul salbatic.

5. Renunta ușor la cafeină.

În timp ce cafeina poate stimula concentrarea mentală și chiar are proprietăți antioxidante, mai mult de o ceașcă de cafea sau 2 cești de ceai cofeinic vă pune glandele supra-stresante.

6. Evitați băuturile răcoritoare și băuturile energizante cu cofeină.

Aici aveți cofeină și zahăr prelucrat pentru o dublă incarcatura.

7. Nu sari peste mese.

Aceasta subliniază supraaglomeratele.

Fiecare parte a corpului tau merita intentie si grija - si toate partile au un impact asupra sanatatii tale generale.

Dacă te lupți cu un nivel de Testosteron mic, atunci este chiar mai important pentru tine să ai grija toate aspectele corpului, minții și sănătății tale. Dacă sunteți angajat să vă îndepliniți întregul potențial, atunci acesta este modul dvs. de gândire. Uneori cele mai mici modificări pot aduce cea mai mare diferență.

Referinta: https://www.dailynutra.com/blog/7-surprising-ways-increase-testosterone-levels-nourishing-adrenals/

Scrie un comentariu

Mergi