Top 10 Criminali de Testosteron

Top 10 Criminali de Testosteron

Top 10 Criminali de Testosteron

Fără să știi asta, ucigașii de testosteron cauzează în mod liniștit un nivel scăzut de Testosteron. Prin evitarea acestor greșeli mari, puteți să vă stimulați testosteronul. Iată primele 10 lucruri care reduc testosteronul la bărbați...

Stres

Stresul crescut este o cale sigură pentru reducerea testosteronului. Când vă aflați sub stres, corpul eliberează niveluri ridicate de cortizol, hormonul de stres. Cortizolul blochează efectele testosteronului. Dacă vă confruntați cu stresul cronic, ați putea vedea că nivelurile de Testosteron sunt sabotate pe termen lung. Ar trebui să faceți alegeri în stilul de viață care să susțină mai puțin stresul și să explorați metode alternative de reducere a stresului. În lumea noastră modernă, acest lucru poate părea provocator, dar nivelul de testosteron se bazează pe acest lucru.

Lipsa de exercitii fizice

Una dintre cele mai ușoare căi de a crește producția de testosteron este cu exerciții fizice. Pur și simplu, exercitarea declanșează o inundație de testosteron.

Lipsa exercițiilor fizice? Apoi, sunteți pe urmele rapide la nivel scazut de Testosteron. Când faceti exercitii în mod regulat, vă spun corpului dvs. aveți nevoie de mai mult testosteron. Iar corpul vostru răspunde furnizând ceea ce are nevoie. Testosteronul, la rândul său, vă ajută să construiți mușchi și să ardeți grăsime. Scurtă sesiuni intensive de exerciții - cum ar fi antrenamentele intervale și ridicarea de greutați - au găsit rezultate mai bune decât cele pe termen lung, cu intensitate redusă, cum ar fi alergarea și ciclismul. Mențineți-vă activitatea și testosteronul dvs. va creste!

Dieta saraca

Dieta vă influențează corpul în multe feluri, inclusiv nivelul de testosteron. Proteine scăzute, lipsa grăsimilor sănătoase și consumul ridicat de zahăr - toate aceste alimente duc la scaderea Testosteronului.

Deci, cum să faceti alegeri alimentare sănătoase? Asigurați-vă că mâncați suficientă proteină, care poate stimula nivelul de testosteron cu exerciții fizice. Alegeți grăsimi sănătoase, cum ar fi avocado, nuci și ulei de măsline - dar nu evitați grăsimile împreună: dietele cu conținut scăzut de grăsimi sanatoase reduc efectiv testosteronul! Consumați o cantitate echilibrată de carbohidrați - dar nu exagerați, sau se vor transforma rapid în zaharuri și apoi în grăsimi corporale. Apoi, testosteronul scade, deoarece excesul de grăsime din organism produce mai mult estrogen.

Deficiențe nutriționale

Chiar și cu o dietă "sănătoasă", majoritatea oamenilor nu primesc suficientă substanță nutritivă pentru a atinge eficiența maximă și de a crește testosteronul. Combinația dintre alegerile slabe ale alimentelor, alimentele procesate peste măsură și practicile de cultivare sărace rezultă într-un sistem alimentar care oferă un suport nutrițional substandard. Suplimentele completează lacunele nutriționale din dieta noastră - din componentele multivitaminelor zilnice, cum ar fi zincul (Deficitar la bărbații cu Testosteron scăzut) - la suportul nutrițional al suplimentelor, cum ar fi stimulatorii de testosteron sau substanțele de intensitate a imunității. Explorați ce suplimente ar aduce beneficii nutriționale nevoilor dvs. de dietă și stilul de viață.

Obezitatea

Dacă doriți să vă ridicați testosteronul, una dintre cele mai bune căi este de a slabi. O circumferință a taliei bărbatului este cel mai puternic predictor al nivelurilor scăzute de Testosteron, după cum a fost confirmat într-un studiu efectuat de 1822 de către New England Research Institutes. Este chiar mai precis decât vârsta sau sănătatea generală! Cercetătorii NERI au descoperit, de asemenea, că bărbații care au devenit supraponderali sau obezi au prezentat o scădere mai rapidă a nivelurilor de Testosteron decât cei care au păstrat o greutate normală.

Alcool

Pe măsură ce ficatul dumneavoastră procesează alcoolul, produce compuși care inhibă eliberarea testosteronului. Din fericire, doar una sau două băuturi au ca rezultat numai scăderi minore și temporare ale nivelului de testosteron, dar evitați să vă îmbătați sau sa beți foarte mult de câteva ori pe săptămână. De asemenea, berea este deosebit de îngrijorătoare. Hameiul, un ingredient cheie în majoritatea berilor, conține mai mult estradiol (cea mai puternică formă de estrogen feminin) decât orice altă plantă de pe pământ. Alegeți să beți moderat și alegeți băuturile cu înțelepciune.

Medicamente

Efectele secundare ale multor medicamente populare pot duce la acest declin pe scară largă a nivelului de testosteron. Unele medicamente prescrise în mod obișnuit, cum ar fi medicamentele statine utilizate pentru scăderea colesterolului, contribuie indirect la scaderea Testosteronului. Pe măsură ce vârsta bărbaților creste, mulți iau adesea medicamente care pot interfera cu absorbția nutrienților. În plus, o mulțime de medicamente pe bază de estrogeni utilizate de femei se termină în aprovizionarea cu apă, care are un impact inconștient asupra bărbaților. Este esențial să fiți conștienți de aportul de medicamente și de impactul lor potențial neintenționat.

Lipsa de sex

Sexul este un mod natural de a vă menține sistemul endocrin stimulat și de a vă crește nivelul de Testosteron. Cu o lipsă de sex, corpul dumneavoastră lipsește din oportunitatea pentru aceste posturi naturale de testosteron. De fapt, pur și simplu având o erecție poate împinge testosteronul în întregul corp. Acest lucru chiar funcționează pentru bărbații în vârstă. Un studiu a arătat că bărbații vârstnici care au avut mai mult sex aveau de asemenea testosteron mai mare. Pe măsură ce creșteți nivelul Testosteronului, veți dori mai mult sex într-un ciclu natural.

Estrogenul, hormonul feminin

Hormonii feminini se găsesc aproape pretutindeni: de la îngrijirea pielii și de îngrijire personală până la curățenia caselor și produsele de exterior. În plus, ele sunt prea frecvente în produsele alimentare - carnea și păsările crescute rapid, produsele din soia, semințele de in, precum și ambalajele și materialele plastice. Aceste substanțe chimice feminizante mimează estrogenul, ceea ce, desigur, limitează producția de testosteron a organismului. Într-un studiu, atrazina, o substanță chimică feminizantă într-un ucigaș de buruieni utilizat în mod obișnuit, a afectat animalele în doze de numai 0,1 părți per miliard. Fiți precauți în jurul acestor produse și alegeți carnea organică și produsele naturale de îngrijire a corpului.

Vârsta

O influență inevitabilă asupra nivelului de testosteron este vârsta. Potrivit Clinicii Mayo, "vârfurile de testosteron în timpul adolescenței și la vârsta adultă. Pe masura ce inaintam in varsta, nivelul testosteronului scade treptat - de obicei aproximativ 1 la suta pe an dupa varsta de 30 ani." In momentul in care ai 60 de ani, nivelul de testosteron este de 1/3 din ceea ce ai avut in anii 20. În momentul în care ați lovit 80, puteți avea doar 20% din ceea ce aveați când erați tineri. Cu toate acestea, îmbătrânirea normală este doar o componentă a multor factori de stil de viață care scad testosteronul. Este încă în controlul dvs. pentru a vă stimula Testosteronul la orice vârstă!

Referinta: https://www.dailynutra.com/blog/top-10-testosterone-killers/

Scrie un comentariu

Mergi