Ulei de somon, Omega 3, 60-200 capsule, 500 mg

70,00 lei

Produs nou

Beneficii Ulei de Somon: sursa importanta de Omega 3, scade nivelul de Colesterol rau, creste nivelul de Colesterolul bun, are un continut bogat de EPA si DHA, contribuie la bunastarea sistemului cardiovascula, sursă importanta de proteine, bogat in Vitamina B, sursa bună de potasiu, conține antioxidantul Astaxantina, reduce riscul de boli cardiace, ajuta sa ardeti grasimea si sa slabiti.

Mai multe detalii

Atenție: Ultimele bucați în stoc!

Optiuni Valabile:

  • 60 Capsule
  • 200 Capsule

Huile de saumon este un supliment alimentar pe baza de ulei de peste din somon utilizat pentru a mentine si a restabili echilibrul cardiovascular.

Beneficii Ulei de Somon:

- Sursa importanta de Omega 3
- Scade nivelul de Colesterol rau
- Creste nivelul de Colesterolul bun
- Are un continut bogat de EPA si DHA
- Contribuie la bunastarea sistemului cardiovascula
- Sursă importanta de proteine
- Bogat in Vitamina B
- Sursa bună de potasiu
- Conține antioxidantul Astaxantina
- Reduce riscul de boli cardiace
- Ajuta sa ardeti grasimea si sa slabiti
- Ajuta la combaterea inflamației

Uleiul din peste de somon este bogat in acizi grasi Omega-3, care sunt foarte eficienti in tratarea bolilor cardiovasculare si mentinere sanatatii sistemului circulator.

Acizii grasi Omega-3 ofera uleiului de somon excelente proprietati legate de echilibrul  cardiovascular. Somonul este un peste bogat in acizi grasi polinesaturati.

O capsula de ulei de peste de somon contine 90 mg de EPA si 60 mg de DHA.

Omega-3 din uleiul de somon sprijina sanatatea articulatiilor, in special la persoanele in varsta, imbunatateste vederea si auzul si accelereaza procesul de vindecare dupa un tratament sau un accident.

1. Bogate în acizi grași Omega 3

Somonul este una dintre cele mai bune surse de acizi grași omega-3 cu lanț lung EPA și DHA.

O porție de somon de crescătorie de 100 grame are 2,3 grame de acizi grași Omega 3 cu lanț lung, în timp ce aceeași porție de somon sălbatic conține 2,6 grame.

Spre deosebire de majoritatea celorlalte grăsimi, grăsimile Omega3 sunt considerate "esențiale", ceea ce înseamnă că trebuie să le obțineți din dieta dvs. deoarece organismul nu le poate crea.

Deși nu există o doză zilnică recomandată (DZR) acizilor grași omega-3, multe organizații din domeniul sănătății recomandă ca adulții sănătoși să primească cel puțin 250-500 mg EPA și DHA combinate pe zi.

EPA și DHA au fost creditate cu mai multe beneficii pentru sănătate, cum ar fi scăderea inflamației, scăderea tensiunii arteriale, reducerea riscului de cancer și îmbunătățirea funcției celulelor care aliniază arterele.

Analiza din 2012 a 16 studii controlate a constatat că administrarea a 0,45-4,5 grame de acizi grași Omega 3 pe zi a dus la îmbunătățiri semnificative ale funcției arteriale.

2. Sursă importanta de proteine

Somonul este bogat în proteine de înaltă calitate.

Ca și grăsimile omega-3, proteina este un nutrient esențial pe care trebuie să-l obții din dieta.

Proteina joacă un număr important de roluri în organism, inclusiv ajutând corpul să se vindece după leziuni, protejând sănătatea oaselor și menținând masa musculară în timpul pierderii în greutate și în procesul de îmbătrânire.
Cercetările recente au constatat că, pentru o sănătate optimă, fiecare masă ar trebui să furnizeze cel puțin 20-30 grame de proteine de înaltă calitate.

O porție de somon de 100 de grame conține 22-25 grame de proteine.

3. Bogat in Vitamina B

Somonul este o sursă excelentă de vitamine B.

Mai jos este conținutul de vitamina B în 100 grame de somon sălbatic:

Vitamina B1 (tiamina): 18% din DZR
Vitamina B2 (riboflavină): 29% din DZR
Vitamina B3 (niacin): 50% din DZR
Vitamina B5 (acid pantotenic): 19% din DZR
Vitamina B6: 47% din DZR
Vitamina B9 (acid folic): 7% din DZR
Vitamina B12: 51% din DZR
Aceste vitamine sunt implicate în mai multe procese importante din corpul dumneavoastră, incluzând transformarea alimentelor pe care le consumați în energie, crearea și repararea ADN-ului și reducerea inflamației care poate duce la boli cardiace.

Studiile au arătat că toate vitaminele B lucrează împreună pentru a menține funcționarea optimă a creierului și a sistemului nervos. Din păcate, chiar și persoanele din țările dezvoltate pot deveni deficitare în una sau mai multe dintre aceste vitamine.

4. Sursa bună de potasiu

Somonul este destul de bogat în potasiu.

Acest lucru este valabil mai ales în cazul somonului sălbatic, care asigură 18% din DZR pentru 100 grame, față de 11% pentru crescătorii.

De fapt, somonul conține mai mult potasiu decât o cantitate echivalentă de banane, care asigură 10% din DZR.

Potasiul vă ajută să controlați tensiunea arterială. De asemenea, reduce riscul de accident vascular cerebral.

O analiză amplă a 31 de studii a constatat că suplimentarea cu potasiu a redus semnificativ tensiunea arterială, în special când a fost adăugată la o dietă bogată în sodiu.

Una dintre căile prin care potasiul scade tensiunea arterială este prevenirea retenției de apă în exces.

Un studiu a constatat că restricționarea potasiului a condus la o creștere a retenției de apă și a tensiunii arteriale la persoanele sănătoase cu tensiune arterială normală.

5. Conține antioxidantul Astaxantina

Astaxantinul este un compus legat de mai multe efecte puternice asupra sănătății. Fiind membru al familiei de antioxidanți carotenoizi, astaxantinul conferă somonului pigmentul său roșu.

Astaxantinul pare să reducă riscul bolilor cardiace prin reducerea oxidării LDL (colesterolului "rău") și a creșterii colesterolului HDL ("bun").

Un studiu a constatat că 3,6 mg de astaxantină zilnic a fost suficientă pentru a reduce oxidarea colesterolului LDL, ceea ce ar putea reduce riscul bolilor cardiace.

În plus, se crede că astaxantinul lucrează cu acizii grași omega-3 ai somonului pentru a proteja creierul și sistemul nervos de inflamație.

Mai mult, astaxantinul poate chiar ajuta la prevenirea leziunilor pielii și vă va ajuta să arătați mai tineri.

Într-un studiu, 44 de persoane cu piele afectată de soare cărora le-a fost administrat o combinație de 2 mg astaxantină și 3 grame de colagen timp de 12 săptămâni au înregistrat îmbunătățiri semnificative ale elasticității și hidratării pielii.

Somonul conține între 0,4-3,8 mg de astaxantină la 100 de grame, cu somon rosu care oferă cea mai mare cantitate.

6. Reduce riscul de boli cardiace

Consumul de somon în mod regulat poate ajuta la protejarea împotriva bolilor de inimă.

Acest lucru se datorează, în mare parte, capacității somonului de a stimula omega-3 în sânge. Mulți oameni au prea mulți acizi grași omega-6 în sângele lor, în raport cu omega-3.

Cercetările sugerează că atunci când balanța acestor doi acizi grași este oprită, riscul de creștere a bolilor cardiace.

Într-un studiu efectuat timp de patru săptămâni la bărbați și femei sănătoși, consumarea a două porții de somon de crescătorie pe săptămână a crescut cu 8-9% în sângele omega-3 și a scăzut nivelul de omega-6.

De asemenea, sa constatat că consumul de somon și alte tipuri de pești grași duce la scăderea trigliceridelor și la creșterea nivelurilor de grăsimi omega-3 mai mult decât suplimentele de ulei de pește.

7. Pot beneficia de controlul greutății

Consumul de somon frecvent vă poate ajuta să pierdeți greutatea și să păstrați greutatea ideala.

Ca și alte alimente bogate în proteine, ajută la reglarea hormonilor care controlează apetitul și vă fac să vă simțiți plini.

În plus, rata dvs. metabolică crește mai mult după consumul de alimente bogate în proteine, cum ar fi somonul, în comparație cu alte alimente.

Cercetările sugerează că grăsimile omega-3 din somon și alte pești grași pot favoriza scăderea în greutate și scăderea grăsimii abdominale la persoanele supraponderale.

Un studiu efectuat la copiii cu boală hepatică non-alcoolică a constatat că suplimentarea cu DHA, principala omega-3 găsită în somon, a condus la reduceri semnificativ mai mari ale grăsimilor hepatice și a abdomenului, comparativ cu un placebo.

În plus, somonul este destul de scăzut în calorii. Un serviciu de somon de crescătorie de 100 de grame are doar 206 de calorii, iar somonul sălbatic are și mai puține la 182 calorii.

8. Ajuta la combaterea inflamației

Somonul poate fi o armă puternică împotriva inflamației.

Mulți experți consideră că inflamația este cauza principală a majorității afecțiunilor cronice, inclusiv a bolilor de inimă, a diabetului zaharat și a cancerului.

Mai multe studii au constatat că consumul de mai mult somon ajută la reducerea semnelor de inflamație la persoanele expuse riscului de a dezvolta aceste boli și alte afecțiuni.

Într-un studiu efectuat de opt săptămâni asupra femeilor de vârstă mijlocie și a femeilor chineze în vârstă, consumarea zilnică de 80 grame de somon și alte pești grași a dus la reducerea markerilor inflamatorii TNF-a și IL-6.

Într-un alt studiu efectuat pe o perioadă de opt săptămâni, 12 bărbați cu colită ulcerativă care au consumat săptămânal o cantitate de 600 grame de somon au înregistrat o scădere a markerilor inflamatorii din sânge și de colon,

Ulei de somon capsuleProspect ulei de somon:

Mod de administrare: 2-3 capsule pe zi.

Mod de prezentare: flacon a cate 60 de capsule sau 200 de capsule.

Contraindicatii: Nu este recomandat persoanelor alergice la peste sau fructe de mare.

Ingrediente

Pentru o capsula

Ulei de somon, concentrat in Omega-3

500 mg

Ambalaj capsula - gelatina din peste, glicerina de origina vegetala si apa

 

 

Fara OGM si fara gluten.

Sursa text

Notă 
07/31/2017

DHA si EPA

Bogat in EPA si DHA care sunt importante pentru sanatate

Notă 
12/04/2016

Pret bun

Un pret foarte bun

  • 1 din 1 oameni au considerat aceasta recenzie utila.

Spune-ne părerea ta!

Spune-ne părerea ta!

Ulei de somon, Omega 3, 60-200 capsule, 500 mg

Ulei de somon, Omega 3, 60-200 capsule, 500 mg

Beneficii Ulei de Somon: sursa importanta de Omega 3, scade nivelul de Colesterol rau, creste nivelul de Colesterolul bun, are un continut bogat de EPA si DHA, contribuie la bunastarea sistemului cardiovascula, sursă importanta de proteine, bogat in Vitamina B, sursa bună de potasiu, conține antioxidantul Astaxantina, reduce riscul de boli cardiace, ajuta sa ardeti grasimea si sa slabiti.

Disclaimer medical

Declinarea Responsabilitatilor Medicale si Legale

 

Toate informaţiile furnizate pe site-ul Bio Krill Oil (www.Krilloil.ro), incluzând text, grafice, imagini şi alte materiale, au doar scopul de a vă oferi informaţii generale, şi nu de a substitui recomandările medicului sau tratamentele pentru afecţiuni medicale specifice. Nici o documentaţie sau informaţie conţinută pe acest site nu a fost evaluată de un institut al Ministerului Sănătăţii.

INFORMAŢIILE DE PE ACEST WEBSITE NU SUNT SFATURI MEDICALE.

Sfatul medical constă în diagnosticarea şi administrarea unei medicaţii specifice raportate la circumstanţele individuale ale pacientului în cauză. În nici un caz şi sub nici o formă nu trebuie să consideraţi informaţiile pe care le oferim ca fiind sfaturi medicale sau că ar constitui o relaţie de tip doctor/pacient.

Vă sfătuim să vă consultaţi întotdeauna medicul ori de câte ori aveţi vreo întrebare sau preocupare referitoare la starea sănătăţii dumneavoastră; de asemenea, apelaţi la expertiza acestuia înainte de a începe un nou program de tratament, pentru a avea siguranţa că informaţia noastră şi interpretarea acestei informaţii de către dumneavoastră sunt potrivite pentru specificul individual. Nu ignoraţi niciodată sfaturile medicului şi nu întârziaţi aplicarea unui tratament pentru ceva ce aţi citit sau văzut pe acest site sau alte site-uri ce au legatură cu acesta!

Bio Krill Oil (www.Krilloil.ro) nu este responsabilă şi nu poate fi trasă la răspundere pentru părerile / diagnosticele date de către terţe persoane cu privire la conţinutul paginilor. 

Bio Krill Oil (www.Krilloil.ro) nu susţine, sprijină sau aprobă sub nici o formă sfaturile sau serviciile comerciale menţionate de către terţe persoane pe acest site sau pe alte site-uri de legătură.

Bio Krill Oil (www.Krilloil.ro) nu are nici o obligaţie şi nu este răspunzătoare individual sau asociat cu terţe părţi de nici o revendicare sau pretenţie directă sau indirectă, pierdere sau pagubă rezultată din folosirea acestei pagini, a conţinutului, reclamelor şi/sau a celorlalte site-uri aflate în legătură.

 

Transport si Livrare.

Posta Romana

Posta Romana:

Taxa de livrare este de 10 Lei indiferent de greutatea sau valoarea coletului.

Comenzile se trimit in maxim 1-2 zile in functie de numarul comenzilor.

Coletele ajung la destinatie in 2-3 zile si trebuie sa primiti acasa avizul de la posta ca sa ridicati coletul.

Daca nu primiti in maxim 10 zile de la lansarea comenzii avizul de la posta a rugam sa va duceti personal la Oficiul Postal din zona si sa verificati daca a ajuns coletul.

Plata se face face la ridicarea coletului in Oficiul Postal. Plata pentru transport o sa fie inclusa in valoarea coletului.

 

Fan Curier

Fan Courier:

Comenzile ajung in maxim 1-2 zile direct la domiciliul dumneavoastra fara a va deplasa la un sediu anume.

Costul transportului este intre 0-15 de lei.

Plata se face la curier iar el la randul lui va ofera chitanta pentru banii incasati.

Transportul gratuit se ofera pentru comenzile de peste 250 lei.

Daca localitatea dvs nu este in zona de acoperire Fan Curier si exista km suplimentari cel mai indicat este sa selectati livrare colet cu posta. 

Aceste termene de livrare pot varia în funcție de condițiile meteo sau alți factori ce pot influența transportatorii.

Clientii care au cumparat acest produs au mai cumparat:

PRODUSE DIN ACEIASI CATEGORIE

Mergi