Nou Pret redus!
Magneziu + Potasiu (Kalium) 180 Capsule Mărește

Magneziu + Potasiu (Kalium) 180 Capsule

169,00 lei 189,00 lei -20,00 lei

Produs nou

Beneficii Magneziu + Potasiu: poate stimula performanta exercitiilor, luptă împotriva depresiei, beneficii împotriva diabetului de tip 2, poate scădea tensiunea arterială, avantaje antiinflamatorii, ajuta la prevenirea migrenei, reduce rezistența la insulină, regleaza tensiunea arteriala crescuta, elimina sensibilitatea la sare, reduce riscul de accident vascular cerebral, previne  osteoporoza. 

Mai multe detalii

Optiuni Valabile:

Magnesium + Kalium 180 Capsule

Magneziu + Potasiu 180 Capsule

Beneficii Magneziu + Potasiu

  • Poate stimula performanta exercitiilor
  • Magneziu luptă împotriva depresiei
  • Are beneficii împotriva diabetului de tip 2
  • Magneziul poate scădea tensiunea arterială
  • Are avantaje antiinflamatorii
  • Magneziul poate ajuta la prevenirea migrenei
  • Magneziu reduce rezistența la insulină
  • Potasiu regleaza tensiunea arteriala crescuta
  • Potasiu poate elimina sensibilitatea la sare
  • Potasiu poate reduce riscul de accident vascular cerebral
  • Potasiu poate ajuta la prevenirea osteoporozei

 

Potasiul și magneziul sunt minerale vitale, cu funcții importante pentru o varietate de procese fizice. Printre altele, ele reglează excitabilitatea celulelor și asigură, de asemenea, stabilitatea lor electrică, așa-numitul potențial de repaus al membranei. Ele joacă, de asemenea, un rol crucial în producția de energie. Ambii ioni ar trebui, prin urmare, să fie suficient furnizați pentru a menține nivelurile fiziologice în interiorul și în exteriorul celulelor corpului.

Magneziul ajută la reducerea oboselii, este crucial în echilibrul electrolitic, responsabil pentru funcționarea sistemului nervos normal și pentru menținerea oaselor și dinților sanatosi.

Potasiul este un element responsabil de semnalizare și semnalizare între neuroni și sinapse. Asigură menținerea potențialului de repaus în celule. Prin urmare, potasiul are loc în interiorul celulei cu 98%. În plus, potasiul reglează pH-ul și activează enzimele.

În fiecare zi, cantități mari de potasiu și magneziu sunt excretate prin rinichi, care, prin urmare, trebuie reîncărcate prin dietă. Există, de asemenea, o nevoie specială pentru sportivi, deoarece aceștia se confruntă cu pierderi suplimentare de minerale prin transpirație. Dar unele medicamente exercită o influență asupra consumabilelor fizice.

De exemplu, în caz de deficiență se pot produce deficiențe musculare, oboseală și durere nespecifică.

Magneziul este implicat în sute de reacții biochimice din corpul nostru

Magneziul este un mineral găsit în pământ, în mare, plante, animale și oameni.

Aproximativ 60% din magneziu din organism se găsește în os, în timp ce restul este în mușchi, țesuturi moi și fluide, inclusiv sânge.

De fapt, fiecare celulă din corpul tău o conține și are nevoie să funcționeze.

Unul dintre rolurile principale ale magneziului acționează ca un cofactor sau "moleculă de ajutor" în reacțiile biochimice efectuate în mod continuu de enzime.

De fapt, este implicat în mai mult de 600 de reacții în organism, inclusiv:

Crearea de energie: ajută la transformarea alimentelor în energie.

Formarea de proteine: Ajută la crearea de noi proteine ​​din aminoacizi.

Întreținerea genetică: Ajută la crearea și repararea ADN și ARN.

Miscari musculare: Este o parte a contractiei si relaxarii muschilor.

Reglarea sistemului nervos: Ajută la reglarea neurotransmițătorilor, care trimit mesaje în creier și în sistemul nervos.

Din păcate, studiile sugerează că aproximativ 50% dintre persoanele din SUA și Europa obțin mai puțin decât cantitatea zilnică recomandată de magneziu.

Poate stimula performanta exercitiilor

Magneziul joacă, de asemenea, un rol în performanța exercitării.

În timpul exercițiilor, este posibil să aveți nevoie de 10-20% mai mult magneziu decât atunci când vă odihniți, în funcție de activitate.

Magneziul ajută la mutarea glicemiei în mușchi și la eliminarea acidului lactic, care se poate acumula în mușchi în timpul exercițiilor fizice și poate provoca dureri.

Studiile au arătat că suplimentarea cu acesta poate spori performanța exercițiilor fizice pentru sportivi, persoanele în vârstă și persoanele cu boli cronice.

Într-un studiu, jucătorii de volei care au luat 250 mg de magneziu pe zi au înregistrat îmbunătățiri ale mișcărilor de sărituri și brațe.

Într-un alt studiu, sportivii care au suplimentat cu magneziu timp de patru săptămâni au alergat mai repede, cu bicicleta și timpii de înot în timpul unui triatlon. Ei au prezentat, de asemenea, scăderea nivelurilor de insulină și a hormonului de stres.

Cu toate acestea, dovezile sunt amestecate. Alte studii nu au găsit nici un beneficiu al suplimentelor de magneziu la sportivi cu niveluri scăzute sau normale ale mineralelor.

Magneziu luptă împotriva depresiei

Magneziul joacă un rol critic în funcția creierului și starea de spirit, iar nivelurile scăzute sunt legate de un risc crescut de depresie.

O analiză efectuată la peste 8.800 de persoane a constatat că persoanele sub vârsta de 65 de ani cu cel mai mic consum de magneziu au avut un risc de depresie cu 22% mai mare.

Unii experți consideră că un conținut scăzut de magneziu al alimentelor moderne poate provoca multe cazuri de depresie și boală mintală.

Cu toate acestea, alții subliniază necesitatea unor cercetări mai aprofundate în acest domeniu.

Cu toate acestea, suplimentarea cu acest mineral poate ajuta la reducerea simptomelor depresiei și în unele cazuri, rezultatele pot fi dramatice.

Într-un studiu controlat, randomizat, la adulții vârstnici deprimați, 450 mg de magneziu îmbunătățesc zilnic starea de spirit la fel de eficient ca și un medicament antidepresiv.

Are beneficii împotriva diabetului de tip 2

Magneziul, de asemenea ajuta persoanele cu diabet zaharat de tip 2.

Studiile sugerează că aproximativ 48% dintre persoanele cu diabet zaharat de tip 2 au nivel scăzut de magneziu în sângele lor. Aceasta poate afecta capacitatea insulinei de a menține concentrațiile de zahăr din sânge sub control.

În plus, cercetările arată că persoanele cu un aport scăzut de magneziu au un risc mai mare de a dezvolta diabet.

Un studiu care a urmat mai mult de 4.000 de persoane timp de 20 de ani a constatat că cei cu cea mai mare cantitate de magneziu au fost cu 47% mai puțin predispuși la diabet.

Un alt studiu a arătat că persoanele cu diabet zaharat de tip 2, care au luat doze mari de magneziu în fiecare zi, au prezentat îmbunătățiri semnificative ale nivelului de zahăr din sânge și hemoglobinei A1c, comparativ cu un grup de control.

Cu toate acestea, aceste efecte pot depinde de cantitatea de magneziu pe care o obții de la alimente. Într-un studiu diferit, suplimentele nu au îmbunătățit nivelul de zahăr din sânge sau de insulină la persoanele care nu erau deficitare.

Magneziul poate scădea tensiunea arterială

Studiile arată că administrarea de magneziu poate reduce tensiunea arterială.

Într-un studiu, persoanele care au luat 450 mg pe zi au prezentat o scădere semnificativă a tensiunii arteriale sistolice și diastolice.

Cu toate acestea, aceste beneficii pot apărea numai la persoanele care au hipertensiune arterială.

Un alt studiu a constatat că magneziul a scăzut tensiunea arterială la persoanele cu tensiune arterială crescută, dar nu a avut efect asupra celor cu niveluri normale.

Are avantaje antiinflamatorii

Consumul redus de magneziu este legat de inflamația cronică, care este unul dintre factorii determinanți ai îmbătrânirii, obezității și bolilor cronice.

Într-un studiu, copiii cu cele mai scăzute niveluri de magneziu din sânge au fost găsiți ca având cele mai înalte niveluri ale markerului inflamator CRP.

Au avut, de asemenea, valori crescute ale glicemiei, insulinei și trigliceridelor.

Suplimentele de magneziu pot reduce CRP și alți markeri ai inflamației la adulții în vârstă, persoanele supraponderale și cei cu prediabet.

În același mod, alimentele bogate în magneziu - cum ar fi peștele gras și ciocolata neagră - pot reduce inflamația.

Magneziul poate ajuta la prevenirea migrenei

Migrenele sunt dureroase și debilitante. Apare frecvent greață, vărsături și sensibilitate la lumină și zgomot.

Unii cercetători cred că persoanele care suferă de migrene sunt mai predispuse decât altele să fie deficitare în magneziu.

De fapt, câteva studii încurajatoare sugerează că magneziul poate preveni și chiar ajuta la tratarea migrenelor.

Într-un studiu, suplimentarea cu 1 gram de magneziu a oferit scutirea de la un atac migrenos acut mai repede și mai eficient decât un medicament obișnuit.

În plus, alimente bogate în magneziu pot ajuta la reducerea simptomelor migrenei.

Magneziu reduce rezistența la insulină

Rezistența la insulină este una dintre principalele cauze ale sindromului metabolic și a diabetului de tip 2.

Se caracterizează printr-o capacitate scăzută a celulelor musculare și hepatice de a absorbi în mod corespunzător zahărul din sânge.

Magneziul joacă un rol crucial în acest proces, iar multe persoane cu sindrom metabolic sunt deficitare.

În plus, nivelurile ridicate de insulină care însoțesc rezistența la insulină conduc la pierderea de magneziu prin urină, reducând și mai mult nivelul organismului.

Din fericire, creșterea consumului de magneziu poate ajuta.

Un studiu a constatat că suplimentarea cu aceast mineral a redus rezistența la insulină și nivelurile de zahăr din sânge, chiar și la persoanele cu niveluri sanguine normale.

 Beneficiile de sănătate ale potasiului

O dieta bogata in potasiu este asociata cu unele beneficii impresionante pentru sanatate. Poate preveni sau atenua o varietate de probleme de sănătate, inclusiv:

Tensiunea arterială crescută: Multe studii au arătat că dietele bogate în potasiu pot reduce tensiunea arterială, în special pentru persoanele cu tensiune arterială crescută.

Sensibilitatea la sare: Persoanele care suferă de această afecțiune pot prezenta o creștere cu 10% a tensiunii arteriale după ce au consumat sare. O dietă bogată în potasiu poate elimina sensibilitatea la sare.

Accident vascular cerebral: Câteva studii au arătat că o dietă bogată în potasiu poate reduce riscul de accident vascular cerebral cu până la 27%.

Osteoporoza: Studiile au arătat că o dietă bogată în potasiu poate ajuta la prevenirea osteoporozei, o afecțiune asociată cu un risc crescut de fracturi osoase.

Pietrele la rinichi: Studiile au descoperit că dietele bogate în potasiu sunt asociate cu un risc semnificativ mai scăzut de pietre la rinichi decât dietele cu un conținut redus de minerale.

 

COMBINAȚIA DE CALITATE: Folosim doar di-citrat tri-magneziu și tri-citrat de potasiu. Aceste forme organice de magneziu și potasiu conțin substanțial mai mult magneziu și potasiu elementar decât forma simplă de citrat și sunt de asemenea, mai bine tolerate și mai bine biodisponibile decât alte forme ale acestor minerale. Fiecare doză zilnică (6 capsule) conține, prin urmare, 225 mg magneziu elementar și 500 mg potasiu elementar.

Potasiul și magneziul sunt minerale vitale cu funcții importante pentru o varietate de procese fizice. În fiecare zi, cantități mari sunt excretate prin rinichi, care trebuie reintroduse prin dietă sau suplimente. O nevoie specială apare pentru sportivi, deoarece suferă de transpirație o pierdere suplimentară de minerale. Aflați despre combinația importantă de magneziu și potasiu.

RECOMANDAT IN COMBINATII: Un supliment ideal este capsulele MSM + Vitamina C. MSM este un compus organic de sulf care poate oferi corpului uman un conținut de sulf natural. Profitați de PROMOȚIA noastră pentru a obține o reducere la achiziționarea celor două produse.

 Prospect Magneziu + Potasiu

Mod administrare: Luați 2 capsule de 3 ori pe zi cu suficient lichid după masă.

Ingrediente: tri-magneziu-di-citrat (anhidru), tri-potasiu-citrat monohidrat, coajă de capsulă (hidroxipropilmetilceluloză)

Notă: Nivelul recomandat de admisie nu trebuie depășit. Suplimentele dietetice nu reprezintă un substitut pentru o dietă echilibrată și variată și pentru un stil de viață sănătos. A nu se lăsa la îndemâna copiilor. Păstrați uscat și rece.

Spune-ne părerea ta!

Coenzima Q10 Super Forte 600mg 60 Capsule

Coenzima Q10 Super Forte 600mg 60 Capsule

Beneficii Coenzima Q10: promovează sănătatea inimii, imbunătățește imunitatea, ajuta în producția de energie, poate încetini procesul de îmbătrânire.

Disclaimer medical

Declinarea Responsabilitatilor Medicale si Legale

 

Toate informaţiile furnizate pe site-ul Bio Krill Oil (www.Krilloil.ro), incluzând text, grafice, imagini şi alte materiale, au doar scopul de a vă oferi informaţii generale, şi nu de a substitui recomandările medicului sau tratamentele pentru afecţiuni medicale specifice. Nici o documentaţie sau informaţie conţinută pe acest site nu a fost evaluată de un institut al Ministerului Sănătăţii.

INFORMAŢIILE DE PE ACEST WEBSITE NU SUNT SFATURI MEDICALE.

Sfatul medical constă în diagnosticarea şi administrarea unei medicaţii specifice raportate la circumstanţele individuale ale pacientului în cauză. În nici un caz şi sub nici o formă nu trebuie să consideraţi informaţiile pe care le oferim ca fiind sfaturi medicale sau că ar constitui o relaţie de tip doctor/pacient.

Vă sfătuim să vă consultaţi întotdeauna medicul ori de câte ori aveţi vreo întrebare sau preocupare referitoare la starea sănătăţii dumneavoastră; de asemenea, apelaţi la expertiza acestuia înainte de a începe un nou program de tratament, pentru a avea siguranţa că informaţia noastră şi interpretarea acestei informaţii de către dumneavoastră sunt potrivite pentru specificul individual. Nu ignoraţi niciodată sfaturile medicului şi nu întârziaţi aplicarea unui tratament pentru ceva ce aţi citit sau văzut pe acest site sau alte site-uri ce au legatură cu acesta!

Bio Krill Oil (www.Krilloil.ro) nu este responsabilă şi nu poate fi trasă la răspundere pentru părerile / diagnosticele date de către terţe persoane cu privire la conţinutul paginilor. 

Bio Krill Oil (www.Krilloil.ro) nu susţine, sprijină sau aprobă sub nici o formă sfaturile sau serviciile comerciale menţionate de către terţe persoane pe acest site sau pe alte site-uri de legătură.

Bio Krill Oil (www.Krilloil.ro) nu are nici o obligaţie şi nu este răspunzătoare individual sau asociat cu terţe părţi de nici o revendicare sau pretenţie directă sau indirectă, pierdere sau pagubă rezultată din folosirea acestei pagini, a conţinutului, reclamelor şi/sau a celorlalte site-uri aflate în legătură.

 

Transport si Livrare.

Posta Romana

Posta Romana:

Taxa de livrare este de 10 Lei indiferent de greutatea sau valoarea coletului.

Comenzile se trimit in maxim 1-2 zile in functie de numarul comenzilor.

Coletele ajung la destinatie in 2-3 zile si trebuie sa primiti acasa avizul de la posta ca sa ridicati coletul.

Daca nu primiti in maxim 10 zile de la lansarea comenzii avizul de la posta a rugam sa va duceti personal la Oficiul Postal din zona si sa verificati daca a ajuns coletul.

Plata se face face la ridicarea coletului in Oficiul Postal. Plata pentru transport o sa fie inclusa in valoarea coletului.

 

Fan Curier

Fan Courier:

Coletele pentru livrare se ridica din depozit la ora 12:00, restul comenzilor care sunt inregistrate dupa ora 12:00 se ridica spre livrare a doua zi.

Comenzile ajung in maxim 1-2 zile direct la domiciliul dumneavoastra fara a va deplasa la un sediu anume.

Costul transportului este intre 0-20 de lei.

Plata se face la curier iar el la randul lui va ofera chitanta pentru banii incasati.

Transportul gratuit se ofera pentru comenzile de peste 250 lei.

Daca localitatea dvs nu este in zona de acoperire Fan Curier si exista km suplimentari cel mai indicat este sa selectati livrare colet cu posta. 

Aceste termene de livrare pot varia în funcție de condițiile meteo sau alți factori ce pot influența transportatorii.

PRODUSE DIN ACEIASI CATEGORIE

Mergi