Beneficii 5-HTP din seminte de Simplicifolia Griffonia

Beneficii 5-HTP din seminte de Simplicifolia Griffonia

Beneficii 5-HTP din seminte de Simplicifolia Griffonia

Stramosii nostri au folosit plante si ierburi naturale de mai multe generatii pentru a trata afectiunile si bolile comune. Exista mii de plante si ierburi diferite care au nenumarate capabilitati benefice care pot atenua chiar si cele mai periculoase boli. In ultimii ani, progresul in domeniul medical ne-a dat posibilitatea de a extrage substante si compusi specifici care sunt responsabili pentru producerea acestor proprietati.

Desi, in acelasi timp, am inceput sa sintetizam diferite produse chimice in scopuri medicale, oamenii incet incet si-au dat seama ca remediile naturale sunt mult mai putin periculoase atunci când sunt folosite pe corpul nostru. Acesta este motivul pentru care exista atât de multe tipuri si diferite suplimente naturiste, pe care le puteti administra si folosi pentru a ajunge pe drumul spre o mai buna sanatate.

Printre aceste suplimente se numara extractul din seminte Griffonia . Acest supliment natural pe baza de plante este capabil sa va schimbe starea de spirit, sa sustine un somn linistit si sa va ajute la pierderea in greutate. Multi oameni au folosit capacitatile acestui supliment pentru a ajunge pe calea corecta de scadere in greutate, precum si pentru a reduce nivelul de stres. Griffonia Simplicifolia este o planta fantastica cu capabilitati uimitoare.

Ce este extractul de seminte Griffonia?

Asa cum am mentionat mai devreme, acest supliment este derivat dintr-o planta naturala, Griffonia Simplicifolia. Aceasta planta este originara din Africa de Vest si Centrala si de obicei este gasita alipita de alti copaci ca un arbust. Deseori ajunge la inaltimi de trei metri. Semintele acestei plante se gasesc in interiorul pastaitei de seminte negre. Compusii pe baza de plante 5-hidroxitriptophan (5-HTP) sunt din aceste seminte atât de mult dorite.

Functionalitatea 5-HTP este de a ajuta organismul sa sintetizeze serotonina. Serotonina este un neurotransmitator cheie care este capabil sa va controleze starea de spirit si ciclurile de somn. In general, atunci când nivelurile de serotonina sunt crescute in organism, sunteti capabili sa atenuati anxietatea cu usurinta si experienta sentimentelor de bunastare. De asemenea, sa adormiti cu usurinta este unul dintre beneficiile cresterii nivelului de serotonina.

Compusul in sine este, in general, bine tolerat de majoritatea oamenilor care o consuma. Dozajul poate varia intre 50 si 250 de miligrame pe zi, in functie de diferiti factori.

Cum functioneaza extractul de seminte Griffonia Simplicifolia?

De-a lungul vietii noastre de zi cu zi, consumam alimente care contin un aminoacid cunoscut sub numele de Tryptophan, de obicei gasit in alimente bogate in proteine ​​cum ar fi ouale si carnea rosie. Triptofanul este ceea din ce se face serotonina. Acesta este, de obicei, defalcat de ficatul nostru in 5-HTP si diferiti metaboliti. 5-Hidroxitriptofanul este apoi transportat prin fluxul sanguin in creier si odata ce ajunge la creierul nostru, este transformat in serotonina.

In timp ce, de cele mai multe ori, oamenii nu au dificultati in a consuma tipul corect de alimente pentru a obtine cantitatea potrivita de Tryptophan, unii oameni au dificultati in a obtine destul de Tryptophan din cauza regiunii in care traiesc si a dietei pe care o urmeaza. Alte persoane pot avea, de asemenea, un timp dificil de a produce suficient 5-HTP, chiar daca au acces la suficient de Tryptophan.

In alte cazuri, persoanele care sufera de depresie, anxietate si alte afectiuni care afecteaza starea de spirit au niveluri scazute ale serotoninei si pot beneficia in mare masura de cresterea aportului de 5-HTP.

S-ar presupune ca o solutie simpla ar fi sa se completeze dieta direct cu serotonina, dar este adesea ineficienta datorita incapacitatii sale de a traversa bariera hemato-encefalica. Pe de alta parte, suplimentele care au o cantitate crescuta de triptofan in ele s-au dovedit a fi oarecum eficiente.

Dar, in unele situatii, se pare ca 5-HTP are un curs mai bun de actiune. Un motiv pentru aceasta se datoreaza faptului ca 5-HTP este un intermediar in productia de serotonina, ceea ce inseamna ca este capabil sa se transforme in serotonina mult mai repede decât triptofanul. Exista, de asemenea, alti factori care afecteaza conversia de triptofan in serotonina, care poate fi evitata daca utilizati 5-HTP in schimb.

Determinarea suplimentului de utilizare pentru stimularea nivelului serotoninei poate fi uneori destul de dificila, deoarece diferite persoane reactioneaza la diferite substante in moduri diferite. Stim ca apropierea de aceasta dilema prin eliminarea posibilitatii aparitiei unor situatii necontrolate este cea mai buna solutie.

Deoarece triptofanul este defalcat in 5-HTP si apoi creierul nostru il transforma in serotonina, eliminarea primului proces va fi eliminat, de asemenea, posibilele complicatii care pot aparea in timpul acestui pas. Aceasta va reduce, de asemenea, impactul pe care il pot avea suplimentele asupra ficatului si il va salva de la uzura in timpul administrarii.

Cel mai bun supliment de 5-HTP extras din Griffonia Simplicifolia?

Griffonia Simplicifolia este printre putinele plante care pot produce seminte care pot fi extrase intr-un supliment care stimuleaza direct 5-HTP. Extractul este metabolizat de ficat si se transforma direct in 5-HTP. Astfel, beneficiile produse de extractul de seminte de Griffonia sunt direct contribuite de capacitatea sa de a creste nivelul de serotonina.

Cu toate acestea, are capacitatea de a face opusul dopaminei, neurotransmitatorul care este capabil sa faca opusul a ceea ce face serotonina. Ca niveluri de scadere a dopaminei, efectele Serotoninei sunt mai vii si mai eficiente.

Serotonina este deseori numita neurotransmitator "fericire" datorita abilitatii sale de a imbunatati starea dumneavoastra de spirit si de a reduce nivelul stresului si anxietatii. Deoarece extractul de seminte Griffonia este capabil sa produca mai mult serotonina si reduce dopamina in acelasi timp, capacitatea sa de a va imbunatati starea de spirit este de neegalat de orice alt supliment natural.

Beneficiile importante ale extractului de seminte Griffonia Simplicifolia

Datorita efectului pe care Extractul de seminte Griffonia il are asupra nivelurilor serotoninei, este capabil sa induca sentimentul de incredere, liniste, bunastare si relaxare. Unul dintre cele mai bune efecte pe care multi utilizatori le-au experimentat este senzatia uimitoare de reducere a tensiunii dupa o zi lunga de lucru. Multi alti utilizatori au declarat ca simptomele depresiei lor au fost imbunatatite atunci când se utilizeaza acest supliment.

Este adesea folosit ca un stimulent natural al dispozitiei si chiar uneori ca o metoda de ameliorare a durerii pentru cei care sufera de migrene.

Cercetarile arata ca extractul de seminte grifoniene este capabil sa atenueze efectele ADHD si sa reduca sentimentul de impulsivitate. Aceste efecte sunt legate direct de nivelurile crescute de serotonina, ceea ce face exact extractul de seminte grifoniene este capabil de a produce eficient, spre deosebire de unele dintre celelalte suplimente.

Unii au inceput chiar sa ia extract de seminte grifoniene pentru a obtine controlul asupra greutatii lor. Nivelele crescute de serotonina sunt capabile sa produca sentimentul de a fi satul, ceea ce inseamna ca este mai putin probabil sa exagerati atunci când manânci si este mai putin probabil sa va simtiti infometati. Cu alte cuvinte, va veti simti complet mai rapid cu mai putina hrana.

In plus, restrictionarea productiei de dopamina, care apare si datorita aportului de extract de seminte grifoniene, poate, de asemenea, reduce senzatia de foame. Dopamina este capabila sa produca un apetit crescut. Prin urmare, administrarea suplimentelor de extract de seminte Griffonia controleaza apetitul din doua fronturi, prin cresterea nivelului serotoninei si scaderea nivelului de dopamina.

Posibile efecte secundare ale Griffonia Simplicifolia

Utilizarea 5-HTP prin metode de administrare orala a fost denumita ca fiind posibila in conditii de siguranta de catre baza de date privind medicamentele naturale. Cu toate acestea, utilizarea de catre femeile gravide, copii sau persoane care sunt afectate de sindromul Down se considera a fi nesigura si ar trebui evitata.

Au existat foarte putine cazuri in care utilizarea in continuare a 5-HTP a produs efecte secundare. Cu toate acestea, unii oameni au raportat greata, dureri de stomac, diaree si varsaturi. Cu toate acestea, in general nu au existat absolut nici efecte secundare semnificative asociate cu extractul de seminte Griffonia.

Oamenii care planifica sa suplimenteze zilnic dieta cu suplimentele de seminte grifoniene ar trebui sa fie atenti sa nu-si alimenteze dozajul cu antidepresivele din clasele SSRI si MAOI. Acest lucru poate duce la niveluri extrem de ridicate de serotonina care urmeaza sa fie produse in creier, rezultând in sindromul serotonin acut. Acest sindrom poate duce la dureri de cap severe, febra, iritabilitate si batai neregulate ale inimii. Daca este lasata netratata, aceasta poate deveni fatala.

In timp ce sansele de a dezvolta sindromul serotoninergic acut sunt extrem de rare in majoritatea cazurilor, este inca sugerat sa evitati sa luati orice antidepresive in timp ce utilizati suplimentul de extract de seminte Griffonia. Asigurati-va ca urmariti dozele corecte si consultati-va cu medicul specialist pentru a va asigura ca nu sunteti sensibil la acest supliment si pentru a evita eventualele probleme.