Vitamina B12 2000mcg 100 Tablete (Methylcobalamin)

Simptome lipsa sau deficit de Vitamina B12: oboseala fara motiv, slabiciune constanta, piele de culoare galbena, anemie, probleme cu echilibru si amorteala la nivelul mainilor, pierderi de memorie.

Mai multe detalii


Pret: 65,00 lei Pret: 75,00 lei Pret: -10,00 lei

Produs nou

PN1918

Atenție: Ultimele bucați în stoc!

Optiuni Valabile:

Vitamina B12 2000mcg 100 Tablete (Methylcobalamin)

Vitamina B12 Beneficii

• Forma coenzimelor active de B-12

• Ajuta digestia

• Suport pentru energie

• Ajută la mentinerea nivelurilor energetice

• Eficacitate ridicata

• Împiedică pierderea memoriei și reduce riscul bolilor neurodegenerative

• Îmbunătățește dispoziția și ajută sistemul nervos să funcționeze corect

• Sprijina celulele creierului si tesutul nervos

• Joacă un rol în menținerea sănătății inimii

• Necesara pentru piele și păr sănătos

• Necesara pentru o sarcină sănătoasă

• Ajută la producerea celulelor roșii și la prevenirea anemiei

Te lupți cu oboseală, niveluri scăzute de energie, schimbări de dispoziție și lipsă de concentrare? Acest lucru poate fi un semn că aveți de-a face cu o deficiență a vitaminei B12. Dacă este așa - nu unteti singur. Aproximativ 40% din populație are un nivel scăzut de vitamina B12, ceea ce reprezintă o problemă care trebuie abordată deoarece este o vitamină esențială pentru producerea celulelor roșii și a ADN-ului, fără a menționa toate beneficiile pe care le oferă vitamina B12.

Methyl B-12 de la Pure Nutrition este o vitamina solubila in apa necesara pentru mentinerea unui sistem nervos sanatos si pentru utilizarea metabolica a grasimilor si proteinelor.

Metil B-12 sustine un sistem vascular sanatos. Întrucat Metil B-12 se gaseste predominant în produsele de origine animala, veganii, vegetarienii sau cei care nu mananca în mod regulat carnea sunt expusi riscului de a dezvolta deficit de Vitamina B-12 si pot beneficia de suplimente.

Deficitul de vitamina B12 este considerat unul dintre principalele deficiențe nutritive din lume, iar un studiu din 2004 arată că este o preocupare majoră pentru sănătate în multe părți ale lumii, inclusiv în SUA, India, Mexic, America Centrală, America de Sud și anumite zone din Africa. Aceasta este o importanta mare pentru că vitamina B12 beneficiază atât de mult pentru organism și fără ea, aceste beneficii de vitamina B12 sunt pierdute. De aceea este important să luați alimente cu vitamina B12 în dieta dumneavoastră.

Deci ce face Vitamina B12? Vitamina B12 creste starea de spirit, nivelul de energie, ajuta memoria, inima, pielea, părul, digestia și multe altele. Este de asemenea o vitamină esențială pentru abordarea oboselii suprarenale, multiple funcții metabolice - incluzând producția de enzime, sinteza ADN și echilibrul hormonal - și menținerea sistemelor nervoase și cardiovasculare sănătoase.

Datorită rolului său larg răspândit în organism, iata cateva lucruri din lipsa vitamina b12 simptome negative, dintre care multe sunt foarte observabile, cum ar fi oboseala cronică potențială, tulburări ale dispoziției cum ar fi depresia și stresul cronic sau senzația de alterări.

Vitamina B12 tablete, pret, prospect, contraindicatii

Ce este Vitamina B 12?

Rolul Vitaminei B-12 în organism.

Vitamina B12 există de fapt în multe forme și conține cobaltul mineral, motiv pentru care compușii cu vitamina B12 sunt colectiv numiți cobalamine. Două forme de vitamină B12 care sunt active în metabolismul uman sunt metilcobalamina și 5-deoxiadenosilcobalamina.

Sistemul nervos central beneficiaza de Vitamina B12 în multe moduri importante: ajută la menținerea sănătății celulelor nervoase - inclusiv cele necesare pentru semnalizarea neurotransmițătorilor - și ajută la formarea acoperirii protectoare a nervilor, numită mantaua de mielină a celulei. Acest lucru înseamnă că, atunci când nivelurile de vitamina B12 sunt scăzute, aproape orice funcție cognitivă poate suferi.

Vitamina B12 ajută de asemenea la digestie și sănătatea inimii, astfel încât o deficiență poate duce la tulburări digestive și la un risc crescut de boli de inimă.

Oficiul dietetic al Institutului Național de Sănătate (NIH) estimează că undeva între 1,5% și 15% din populația din S.U.A. are deficit de vitamina B12. Alte studii, cum ar fi cele publicate în Jurnalul American de Nutriție Clinică în 2000, indică faptul că acest număr ar putea fi chiar mai mare, până la 39% din populație suferind de o deficiență a vitaminei B12.

Vitamina B-12 Beneficii importante

Mă întreb cum funcționează vitamina B12 ca o vitamină care promovează sănătatea? Vitamina B12 funcționează ca o substanță benefică în următoarele moduri:

1. Ajută la menținerea nivelurilor energetice

Vitamina B-12 vă ajută metabolismul deoarece este necesar să transformați carbohidrații în glucoză utilizabilă în organism. Glucoza din alimentele cu carbohidrati este folosita ca o forma de energie, de aceea acesta este motivul pentru care persoanele cu deficiente de vitamina B12 au adesea oboseala.

Vitamina B-12 este, de asemenea, necesară pentru semnalizarea neurotransmițătorului, care vă ajută contractarea mușchilor și vă oferă energie pentru a vă deplasa în timpul zilei fără să vă simțiți obosiți și să alergati.

Oamenii se întreabă adesea dacă vitamina B 12 este benefică pentru pierderea în greutate. Deoarece deficitul de vitamina B-12 poate duce la oboseală, oboseală cronică și modificări ale dispoziției și a apetitului, poate fi greu să pierzi sau să menținem greutatea cu aceste simptome. Nu este faptul că creșterea nivelului de vitamina B12 în monoterapie vă va face să scăpați în greutate, însă corectarea unei deficiențe vă va stimula nivelul de energie și vă va reglementa apetitul pentru a vă putea continua regimul sănătos.

2. Împiedică pierderea memoriei și reduce riscul bolilor neurodegenerative

O deficiență de vitamina B12 poate provoca tulburări neurologice și psihiatrice. Datorită rolului său în semnalizarea sănătății nervoase și a neurotransmițătorilor, vitamina B12 beneficiază de funcția cognitivă și este utilizată pentru a reduce riscul bolilor neurodegenerative, inclusiv boala Alzheimer și demența.

O revizuire sistematică publicată în Psychogeriatrics International a examinat 43 de studii care investighează asocierea vitaminei B-12 și a tulburărilor cognitive sau demenței și 17 studii care au raportat eficacitatea terapiei cu vitamina B12 pentru aceste condiții cognitive. Cercetătorii au descoperit că nivelurile scăzute de vitamina B12 sunt asociate cu boala Alzheimer, demența vasculară și boala Parkinson. În plus, suplimentele cu vitamina B12 au fost eficiente în corectarea deficienței biochimice și îmbunătățirea cunoașterii la pacienții cu deficit preexistent de vitamina B12.

3. Îmbunătățește dispoziția și ajută sistemul nervos să funcționeze corect

Unul dintre beneficiile cele mai cercetate cu vitamina B12 este capacitatea sa de a ajuta la reglarea sănătoasă a sistemului nervos, inclusiv reducerea unor astfel de tulburări de dispoziție precum depresia și anxietatea. Vitamina B12, împreună cu acidul folic, este necesară ca determinant major al metabolismului cu un singur atom de carbon, care produce compusul numit SAM (S-adenosil metionină). SAM este crucial pentru funcția neurologică, care se ocupă de stres și reglementarea dispoziției.

Vitamina B12 este de asemenea necesară pentru concentrare și procesele cognitive, cum ar fi învățarea, astfel încât o deficienta a vitaminei B12 poate duce la concentrarea dificultăților și la un risc crescut de tulburări de atenție.

4. Joacă un rol în menținerea sănătății inimii

Vitamina B12 ajuta sănătatea cardiovasculară în mai multe moduri, ceea ce este important având în vedere faptul că boala cardiacă este în prezent cauza nr. 1 a morții la nivel mondial. Vitamina B12 ajută la reducerea nivelurilor ridicate de homocisteină, care este considerat acum un factor major de risc pentru bolile de inimă. Homocisteina este un aminoacid, iar nivelurile sale în sânge sunt influențate de nivelurile sanguine ale vitaminelor din complexul B, inclusiv de vitamina B12.

Vitamina B12 ajută la protejarea împotriva bolilor de inimă, cum ar fi un atac de cord sau un accident vascular cerebral, prin scăderea nivelurilor ridicate de homocisteină în sânge. Există de asemenea unele dovezi că B12 poate ajuta la controlul colesterolului ridicat și al tensiunii arteriale ridicate. Vitaminele B sunt de asemenea capabile să controleze bolile aterosclerotice, în care cineva experimentează o acumulare periculoasă de placa pe artere.

5. Necesara pentru piele și păr sănătos

Vitamina B12 este esențială pentru piele, păr și unghii sănătoase deoarece joacă un rol major în reproducerea celulelor. Vitamina B12 ofera sănătate pielii reducând roșeața, uscăciunea, inflamația și petele de acnee - și poate fi aplicată pe piele pentru psoriazis și eczemă. De asemenea, poate reduce ruperea părului și poate ajuta unghiile să devină mai puternice.

6. Ajuta digestia

Datorită rolului său în sprijinirea producției de enzime digestive, vitamina B12 este necesară pentru a susține un metabolism sănătos și pentru a distruge alimentele din stomac. Unul din modurile în care vitamina B12 ajuta digestia. Ajută la stimularea bacteriilor sănătoase în mediul intestinal. Eliminarea bacteriilor dăunătoare din tractul digestiv - și în același timp prezența bacteriilor benefice - este ceea ce previne tulburările digestive cum ar fi boala inflamatorie intestinală sau candidoza.

7. Necesara pentru o sarcină sănătoasă

Vitamina B12 este necesară pentru a crea acid nucleic, sau ADN - materialul genetic de bază care este folosit pentru a crea întregul corp. Prin urmare, vitamina B12 nu este doar un nutrient-cheie pentru creștere și dezvoltare, ci o componentă vitală a unei sarcini sănătoase.

De asemenea, vitamina B12 interacționează cu folatul din organism, astfel încât poate contribui la scăderea riscului de apariție a unor defecte congenitale, cum ar fi defectele tubului neural. Când aportul de vitamina B12 la femeia gravidă este scăzut, acidul folic necesar pentru sinteza ADN rămâne blocat și replicarea celulară este afectată. Studiile au raportat un risc de două până la patru ori mai mare pentru defectele tubului neural cu statut scăzut de vitamina B12.

8. Poate ajuta la prevenirea cancerului

Suplimentarea cu vitamina B12 este acum studiată ca o modalitate de a contribui la scăderea riscului de apariție a anumitor forme de cancer, mai ales atunci când sunt luate cu acid folic. Unele cercetări preliminare arată că vitamina B12 aduce beneficii sistemului imunitar suficient pentru a ajuta la prevenirea cancerului, inclusiv a cancerului de col uterin, a prostatei și a colonului.

9. Ajută la producerea celulelor roșii și la prevenirea anemiei

Vitamina B12 este necesară pentru a ajuta la producerea unui nivel sănătos de celule roșii din sânge. Ajută la prevenirea unui tip de anemie numită anemie megaloblastică, care are ca rezultat simptome precum oboseala cronică și slăbiciune.

Lipsa vitamina B12 simptome, riscuri și cauze

Deficitul de vitamina B12 poate fi greu de detectat, în special având în vedere cât de frecvente pot fi simptomele unei deficiențe a vitaminei B12, cum ar fi senzația de oboseală sau neconcentrată. Un diagnostic al deficienței vitaminei B12 se bazează în mod obișnuit pe măsurarea nivelului seric al vitaminei B12 din sânge. Cu toate acestea, alarmant, studiile arata ca aproximativ 50 la suta dintre pacientii cu boli legate de deficit de vitamina B12 au niveluri normale B12, atunci cand sunt testate.

Există opțiuni mai precise si disponibile pentru a detecta o deficiență, dar acestea nu sunt de obicei date pacienților decât dacă au un caz cunoscut de anemie sau simptome legate de boala cardiacă. sau la persoane in varsta. Dacă bănuiți că ați putea avea o deficiență, dar testul inițial de sânge arată că nivelul dumneavoastră este normal, puteți discuta cu medicul dumneavoastră despre efectuarea testelor secundare, în special a celor care verifică nivelurile ridicate de homocisteină.

Simptomele unui deficit de vitamina B12 pot include:

Simtandu-te constant oboseala obosita sau cronica

Tulburări musculare și slăbiciune

Dureri articulare

Dificultate de respirație sau dificultăți de respirație

Ma simt ametit

Memorie slabă

Incapacitatea de a se concentra bine

Schimbările de dispoziție, cum ar fi depresia și anxietatea crescută

Având probleme cardiace anormale, cum ar fi palpitații

Sănătate dentară slabă, incluzând gingiile sângerate și rănile la nivelul gurii

Probleme digestive cum ar fi greață, diaree sau crampe

In cazul unui apetit slab

O carenta mai gravă poate provoca, de asemenea, o formă de anemie numită anemie pernicioasă, o stare gravă care poate provoca pierderea memoriei, confuzia și chiar demența pe termen lung.

Cine este cel mai expus riscului de a avea deficit de vitamina B12? Persoanele în varsta care au tendința de a avea digestie afectată sunt una dintre cele mai susceptibile populații. Acest lucru se datorează faptului că persoanele în vârstă tind să producă acid de stomac mai puțin necesar pentru conversia corectă a vitaminei B12.

Simptome lipsa sau deficit de Vitamina B12:

- Oboseala fara motiv

- Slabiciune constanta

- Piele de culoare galbena

- Anemie

- Probleme cu echilibru si amorteala la nivelul mainilor

- Pierderi de memorie

Deoarece alimentele de origine animală sunt, de obicei, cele mai bune surse de vitamina B12, cei care urmează o dietă vegană și nu mănâncă nici un produs animal sunt, de asemenea, cel mai probabil să aibă o deficiență. Prin urmare, atât adulții mai în vârstă, cât și consumatorii pe bază de plante sunt sfătuiți să ia un supliment zilnic de vitamina B12, sursele cele mai bune se gasesc in suplimente alimentare.

In special alte grupuri care prezintă un risc mai mare de a avea deficit de vitamină B12 includ fumătorii (deoarece nicotina poate bloca absorbția), alcoolicii, cei cu anemie și oricine are o afecțiune digestivă cum ar fi boala celiacă sau boala Crohn.

Linia de fund - capacitatea dumneavoastră de a absorbi în mod adecvat vitamina B12 depinde de starea de sănătate a sistemului digestiv. Dacă nu puteți digera alimentele care conțin vitamina B12, cum ar fi carnea de animale, atunci veți ajunge la niveluri scăzute de vitamina B12.

Vitamina B12 Beneficii: Top 10 vitamina B12 in alimente

Alimentele pentru animale sunt cele mai bune surse ale vitaminei B12, printre care se numără produsele lactate ecologice, animalele hrănite cu iarbă, ouăle fără hormoni, carnea hrănită cu iarbă, peștele prins în sălbăticie, carnea de pasăre ecologică. Potrivit NIH, alimentele vegetale nu conțin în mod natural vitamina B12 dacă nu sunt fortificate sintetic.

Vitamina B12 se găsește într-o oarecare măsură în alimentele vegetale fortificate, cum ar fi drojdia nutritivă, produsele din cereale fortificate și legumele marine din alge. Cu toate acestea, cele mai multe dintre acestea nu sunt considerate a fi aproape la fel de absorbabile ca sursele naturale de animale.

Potrivit NIH, sunt necesare două etape pentru ca organismul să absoarbă vitamina B12 din alimente și să beneficieze de beneficiile vitaminei B12 menționate mai sus:

VitaminaB12 Prospect

Mod administrare Vitamina B12:

Ca supliment alimentar, luati 1 comprimat masticabil de 1-2 ori pe zi.

Se mesteca comprimatul masticabil sau se tine în gura pana se dizolva si se înghite.

Compozitie: 1 capsula contine Vitamina B-12 2000 mcg, 33,333% DZR (Methylcobalamin), Extract din frunze de stevie: 2 mg.

Portii: 100 portii.

A se pastra într-un loc racoros si uscat.

Sursa text

Vitamina B12 Beneficii

Notă 
Ina 07/31/2017

B12 vitamine bune

Are o concentratie de 33,333% din Doza zilnica, este foarte bun

    Notă 
    Dinu 05/16/2017

    Wow

    Super

      Notă 
      Adi 05/12/2017

      Vitamina B12

      Doze mari de B12.
      E bun.

        Spune-ne părerea ta!

        Spune-ne părerea ta!

        Vitamina B12 2000mcg 100 Tablete (Methylcobalamin)

        Vitamina B12 2000mcg 100 Tablete (Methylcobalamin)

        Simptome lipsa sau deficit de Vitamina B12: oboseala fara motiv, slabiciune constanta, piele de culoare galbena, anemie, probleme cu echilibru si amorteala la nivelul mainilor, pierderi de memorie.

        Disclaimer medical

        Declinarea Responsabilitatilor Medicale si Legale

         

        Toate informaţiile furnizate pe site-ul Bio Krill Oil (www.Krilloil.ro), incluzând text, grafice, imagini şi alte materiale, au doar scopul de a vă oferi informaţii generale, şi nu de a substitui recomandările medicului sau tratamentele pentru afecţiuni medicale specifice. Nici o documentaţie sau informaţie conţinută pe acest site nu a fost evaluată de un institut al Ministerului Sănătăţii.

        INFORMAŢIILE DE PE ACEST WEBSITE NU SUNT SFATURI MEDICALE.

        Sfatul medical constă în diagnosticarea şi administrarea unei medicaţii specifice raportate la circumstanţele individuale ale pacientului în cauză. În nici un caz şi sub nici o formă nu trebuie să consideraţi informaţiile pe care le oferim ca fiind sfaturi medicale sau că ar constitui o relaţie de tip doctor/pacient.

        Vă sfătuim să vă consultaţi întotdeauna medicul ori de câte ori aveţi vreo întrebare sau preocupare referitoare la starea sănătăţii dumneavoastră; de asemenea, apelaţi la expertiza acestuia înainte de a începe un nou program de tratament, pentru a avea siguranţa că informaţia noastră şi interpretarea acestei informaţii de către dumneavoastră sunt potrivite pentru specificul individual. Nu ignoraţi niciodată sfaturile medicului şi nu întârziaţi aplicarea unui tratament pentru ceva ce aţi citit sau văzut pe acest site sau alte site-uri ce au legatură cu acesta!

        Bio Krill Oil (www.Krilloil.ro) nu este responsabilă şi nu poate fi trasă la răspundere pentru părerile / diagnosticele date de către terţe persoane cu privire la conţinutul paginilor. 

        Bio Krill Oil (www.Krilloil.ro) nu susţine, sprijină sau aprobă sub nici o formă sfaturile sau serviciile comerciale menţionate de către terţe persoane pe acest site sau pe alte site-uri de legătură.

        Bio Krill Oil (www.Krilloil.ro) nu are nici o obligaţie şi nu este răspunzătoare individual sau asociat cu terţe părţi de nici o revendicare sau pretenţie directă sau indirectă, pierdere sau pagubă rezultată din folosirea acestei pagini, a conţinutului, reclamelor şi/sau a celorlalte site-uri aflate în legătură.

         

        Transport si Livrare.

        Posta Romana
        Posta Romana:

        Taxa de livrare este de 10 Lei indiferent de greutatea sau valoarea coletului.

        Comenzile se trimit in maxim 1-2 zile in functie de numarul comenzilor.

        Coletele ajung la destinatie in 2-3 zile si trebuie sa primiti acasa avizul de la posta ca sa ridicati coletul.

        Daca nu primiti in maxim 10 zile de la lansarea comenzii avizul de la posta a rugam sa va duceti personal la Oficiul Postal din zona si sa verificati daca a ajuns coletul.

        Plata se face face la ridicarea coletului in Oficiul Postal. Plata pentru transport o sa fie inclusa in valoarea coletului.

         

        Fan Curier
        Fan Courier:

        Coletele pentru livrare se ridica din depozit la ora 12:00, restul comenzilor care sunt inregistrate dupa ora 12:00 se ridica spre livrare a doua zi.

        Comenzile ajung in maxim 1-2 zile direct la domiciliul dumneavoastra fara a va deplasa la un sediu anume.

        Costul transportului este intre 0-20 de lei.

        Plata se face la curier iar el la randul lui va ofera chitanta pentru banii incasati.

        Transportul gratuit se ofera pentru comenzile de peste 250 lei.

        Daca localitatea dvs nu este in zona de acoperire Fan Curier si exista km suplimentari cel mai indicat este sa selectati livrare colet cu posta. 

        Aceste termene de livrare pot varia în funcție de condițiile meteo sau alți factori ce pot influența transportatorii.

        Clientii care au cumparat acest produs au mai cumparat:

        Mergi