6 Beneficii ale Tongkat Ali pentru sanatatea femeii

6 Beneficii ale Tongkat Ali pentru sanatatea femeii

6 Beneficii ale Tongkat Ali pentru sanatatea femeii

Dezechilibrul hormonal este o problema de sanatate comuna pentru multe femei din ziua de astazi. Expunerea la toxinele care prezinta efecte asemanatoare estrogenului - si exista o multime - poate arunca o productie de hormoni a femeii la un nivel mult mai mic. Simptomele frecvente includ oboseala, metabolismul incetinit, libidoul scazut si creierul incetosat. Nutritionistii in medicamentele traditionale au folosit mult timp Tongkat ali, cunoscut sub numele de Longjack, pentru a combate aceste probleme, iar cercetarile moderne si-au confirmat statutul de plante medicinale cu beneficii de echilibrare hormonala.

Beneficiile lui Tongkat Ali

Folosita de secole pentru a sustine sanatatea femeilor, Tongkat ali ramane in continuare o planta straina majoritatii oamenilor. Din fericire, o mare parte din cercetari vizeaza o noua lumina asupra beneficiilor plantelor, in special pentru femei. Iata doar cateva beneficii ale Tongkat ali pentru sanatatea femeilor:

1. Ajuta la lupta impotriva cresterii in greutate nedorite

Hormonii dicteaza metabolismul si un dezechilibru aproape intotdeauna duce la cresterea nedorita in greutate. Multi dintre noi au ajuns sa accepte ca un anumit nivel de crestere in greutate si oboseala este o parte normala a imbatranirii; Totusi, acest lucru nu trebuie sa fie asa. Adesea, motivul pentru care castigam in greutate este pur si simplu pentru ca suntem expusi la toxine din mediu care se amesteca cu echilibrul nostru hormonal natural. Tongkat ali poate ajuta la reducerea cresterii in greutate prin stabilizarea hormonilor, si acest lucru se aplica atat barbatilor cat si femeilor.

2. Imbunatateste energia

Atunci cand organismul nu produce hormoni adecvati sau atunci cand productia sa a ramas necontrolata, poate duce deseori la scaderea nivelului de energie. Deoarece Tongkat este un instrument excelent pentru echilibrarea hormonilor, acesta are efectul suplimentar de echilibrare a energiei si a metabolismului . Energia crescuta poate fi, de asemenea, utila pentru sustinerea rezistentei in timpul exercitiilor, care leaga Tongkat de pierderea in greutate si de intretinere.

3. Sprijin pentru un Libidou natural

Indiferent de sexul dvs., un stimulent al tes-tosteronului poate fi o modalitate folositoare pentru cresterea flacarii si dorintei sexuale. Folclorul spune ca Tongkat ali este util pentru cresterea sensibilitatii zonelor erogene la femei, sporind in continuare calitatile sale de stimulare a libidoului. In timp ce cercetarile au aratat ca planta stimuleaza libidoul la sobolanii masculi, cercetatorii considera ca aceste efecte pot fi replicate si la femei.

4. Promoveaza sanatatea scheletica

Nivelurile scazute de tes-tosteron maresc sansele de a dezvolta osteoporoza, o boala debilitanta caracterizata de oase slabe si fragile. In timp ce calciu, vitamina D si magneziu joaca un rol important in sanatatea osoasa, mentinerea echilibrului hormonal este esentiala pentru reglarea sanatatii intregului corp. Deoarece Tongkat incurajeaza concentratia serica de tes-tosteron, se crede ca planta poate fi un adjuvant util pentru imbunatatirea si mentinerea sanatatii osoase superioare.

5. Sprijin pentru dispozitie

Cercetarile au aratat ca Tongkat ali reduce cortizolul, principalul nostru hormon de stres. Cortizolul este produs ca raspuns la stres si este, de asemenea, unul dintre principalii factori care contribuie la cresterea in greutate a stresului. In studiile clinice, Tongkat reduce tensiunea, furia si confuzia. Planta poate reduce si efectele stresului de zi cu zi asociat cu dieta, pierderea somnului si chiar exercitii fizice. Memoria imbunatatita este, de asemenea, asociata cu suplimentele Tongkat ali.

6. Regleaza nivelul de zaharul din sange

Mentinerea nivelului adecvat al zaharului din sange prin dieta si exercitii fizice este una dintre cele mai bune mijloace de aparare impotriva diabetului de tip II. Cercetarile au confirmat faptul ca Tongkat ali ar putea contribui la acest efort. Reducerea carbohidratilor rafinati in dieta, cresterea exercitiilor fizice, obtinerea unui somn de calitate si expunerea la lumina solara sunt, de asemenea, modalitati extrem de utile pentru mentinerea nivelului echilibrat al zaharului din sange.