Top 10 Criminali de Testosteron

Top 10 Criminali de Testosteron

Top 10 Criminali de Testosteron

Fara sa stii asta, ucigasii de Testosteron cauzeaza in mod linistit un nivel scazut de Testosteron. Prin evitarea acestor greseli mari, puteti sa va stimulati Testosteronul. Iata primele 10 lucruri care reduc Testosteronul la barbati...

Stres

Stresul crescut este o cale sigura pentru reducerea Testosteronului. Cand va aflati sub stres, corpul elibereaza niveluri ridicate de cortizol, hormonul de stres. Cortizolul blocheaza efectele Testosteronului. Daca va confruntati cu stresul cronic, ati putea vedea ca nivelurile de Testosteron sunt sabotate pe termen lung. Ar trebui sa faceti alegeri in stilul de viata care sa sustina mai putin stresul si sa explorati metode alternative de reducere a stresului. In lumea noastra moderna, acest lucru poate parea provocator, dar nivelul de Testosteron se bazeaza pe acest lucru.

Lipsa de exercitii fizice

Una dintre cele mai usoare cai de a creste productia de Testosteron este cu exercitii fizice. Pur si simplu, exercitarea declanseaza o inundatie de Testosteron.

Lipsa exercitiilor fizice? Apoi, sunteti pe urmele rapide la nivel scazut de Testosteron. Cand faceti exercitii in mod regulat, va spun corpului dvs. aveti nevoie de mai mult Testosteron. Iar corpul vostru raspunde furnizand ceea ce are nevoie. Testosteronul, la randul sau, va ajuta sa construiti muschi si sa ardeti grasime. Scurta sesiuni intensive de exercitii - cum ar fi antrenamentele intervale si ridicarea de greutati - au gasit rezultate mai bune decat cele pe termen lung, cu intensitate redusa, cum ar fi alergarea si ciclismul. Mentineti-va activitatea si Testosteronul dvs. va creste!

Dieta saraca

Dieta va influenteaza corpul in multe feluri, inclusiv nivelul de Testosteron. Proteine scazute, lipsa grasimilor sanatoase si consumul ridicat de zahar - toate aceste alimente duc la scaderea Testosteronului.

Deci, cum sa faceti alegeri alimentare sanatoase? Asigurati-va ca mancati suficienta proteina, care poate stimula nivelul de Testosteron cu exercitii fizice. Alegeti grasimi sanatoase, cum ar fi avocado, nuci si ulei de masline - dar nu evitati grasimile impreuna: dietele cu continut scazut de grasimi sanatoase reduc efectiv Testosteronul! Consumati o cantitate echilibrata de carbohidrati - dar nu exagerati, sau se vor transforma rapid in zaharuri si apoi in grasimi corporale. Apoi, Testosteronul scade, deoarece excesul de grasime din organism produce mai mult estrogen.

Deficiente nutritionale

Chiar si cu o dieta "sanatoasa", majoritatea oamenilor nu primesc suficienta substanta nutritiva pentru a atinge eficienta maxima si de a creste Testosteronul. Combinatia dintre alegerile slabe ale alimentelor, alimentele procesate peste masura si practicile de cultivare sarace rezulta intr-un sistem alimentar care ofera un suport nutritional substandard. Suplimentele completeaza lacunele nutritionale din dieta noastra - din componentele multivitaminelor zilnice, cum ar fi zincul (Deficitar la barbatii cu Testosteron scazut) - la suportul nutritional al suplimentelor, cum ar fi stimulatorii de Testosteron sau substantele de intensitate a imunitatii. Explorati ce suplimente ar aduce beneficii nutritionale nevoilor dvs. de dieta si stilul de viata.

Obezitatea

Daca doriti sa va ridicati Testosteronul, una dintre cele mai bune cai este de a slabi. O circumferinta a taliei barbatului este cel mai puternic predictor al nivelurilor scazute de Testosteron, dupa cum a fost confirmat intr-un studiu efectuat de 1822 de catre New England Research Institutes. Este chiar mai precis decat varsta sau sanatatea generala! Cercetatorii NERI au descoperit, de asemenea, ca barbatii care au devenit supraponderali sau obezi au prezentat o scadere mai rapida a nivelurilor de Testosteron decat cei care au pastrat o greutate normala.

Alcool

Pe masura ce ficatul dumneavoastra proceseaza alcoolul, produce compusi care inhiba eliberarea Testosteronului. Din fericire, doar una sau doua bauturi au ca rezultat numai scaderi minore si temporare ale nivelului de Testosteron, dar evitati sa va imbatati sau sa beti foarte mult de cateva ori pe saptamana. De asemenea, berea este deosebit de ingrijoratoare. Hameiul, un ingredient cheie in majoritatea berilor, contine mai mult estradiol (cea mai puternica forma de estrogen feminin) decat orice alta planta de pe pamant. Alegeti sa beti moderat si alegeti bauturile cu intelepciune.

Medicamente

Efectele secundare ale multor medicamente populare pot duce la acest declin pe scara larga a nivelului de Testosteron. Unele medicamente prescrise in mod obisnuit, cum ar fi medicamentele statine utilizate pentru scaderea colesterolului, contribuie indirect la scaderea Testosteronului. Pe masura ce varsta barbatilor creste, multi iau adesea medicamente care pot interfera cu absorbtia nutrientilor. In plus, o multime de medicamente pe baza de estrogeni utilizate de femei se termina in aprovizionarea cu apa, care are un impact inconstient asupra barbatilor. Este esential sa fiti constienti de aportul de medicamente si de impactul lor potential neintentionat.

Lipsa de sex

Sexul este un mod natural de a va mentine sistemul endocrin stimulat si de a va creste nivelul de Testosteron. Cu o lipsa de sex, corpul dumneavoastra lipseste din oportunitatea pentru aceste posturi naturale de Testosteron. De fapt, pur si simplu avand o erectie poate impinge Testosteronul in intregul corp. Acest lucru chiar functioneaza pentru barbatii in varsta. Un studiu a aratat ca barbatii varstnici care au avut mai mult sex aveau de asemenea Testosteron mai mare. Pe masura ce cresteti nivelul Testosteronului, veti dori mai mult sex intr-un ciclu natural.

Estrogenul, hormonul feminin

Hormonii feminini se gasesc aproape pretutindeni: de la ingrijirea pielii si de ingrijire personala pana la curatenia caselor si produsele de exterior. In plus, ele sunt prea frecvente in produsele alimentare - carnea si pasarile crescute rapid, produsele din soia, semintele de in, precum si ambalajele si materialele plastice. Aceste substante chimice feminizante mimeaza estrogenul, ceea ce, desigur, limiteaza productia de Testosteron a organismului. Intr-un studiu, atrazina, o substanta chimica feminizanta intr-un ucigas de buruieni utilizat in mod obisnuit, a afectat animalele in doze de numai 0,1 parti per miliard. Fiti precauti in jurul acestor produse si alegeti carnea organica si produsele naturale de ingrijire a corpului.

Varsta

O influenta inevitabila asupra nivelului de Testosteron este varsta. Potrivit Clinicii Mayo, "varfurile de Testosteron in timpul adolescentei si la varsta adulta. Pe masura ce inaintam in varsta, nivelul Testosteronului scade treptat - de obicei aproximativ 1 la suta pe an dupa varsta de 30 ani." In momentul in care ai 60 de ani, nivelul de Testosteron este de 1/3 din ceea ce ai avut in anii 20. In momentul in care ati lovit 80, puteti avea doar 20% din ceea ce aveati cand erati tineri. Cu toate acestea, imbatranirea normala este doar o componenta a multor factori de stil de viata care scad Testosteronul. Este inca in controlul dvs. pentru a va stimula Testosteronul la orice varsta!